Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö töissä omia eväitä vai

Vierailija
29.01.2008 |

saatteko duunipaikalta ruokaa? Jos syötte omia, niin mitä otatte mukaanne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla ole autoa, jolla pääsisin lähelle johonkin paikkaan syömään, joten teen illallista aina sellaisen erän, että riittää myös mulle seuraavan päivän lounaaksi.

Vierailija
2/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte jääkaappia säilyäkseen, nopea lämmittää vedenkeittimellä vettä. Saatan ottaa lisukkeeksi muutaman voikkarin tai hedelmän. PB+J-leivät säilyvät hyvin useamman tunnin ilman jääkaappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi huono ja kallis ruokala. Keittolounas maksaa 5,50¿ (ja ne keitot on ihan vettä vaan, testattu on...), muut ruoat 7,5-8,70¿. Ja yleensä vain tuo kallein olisi syötävää =/

Joten mulla on eväät aina mukana. Mulla on vaihtelevasti eväitä. Maanantaina söin vihersalaatin fetajuustolla sekä sämpylän, tänään mulla oli eilistä päivällisruokaa. Jos siis jää ruokaa, niin otan sitä, jos ei niin sävellän jotain siitä mitä jääkaapista löytyy... Ainoat einekset mitä otan evääksi on pakastepinaattikeitto, sen kanssa keitän kanamunan ja otan leivän, muuten ei pysy nälkä pois.

Vierailija
4/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole työpaikkaruokalaa, ja monipuolisia eväitä en jaksa väsätä.

Vierailija
5/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aina yleensä syönyt lounaan (työnantajan tukemassa) ruokalassa. Olen näin varmistanut kunnon breikin hektisiin työpäiviini. Suosittelen.

Vierailija
6/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mukaan ihan kunnon ruokaa ja salaattia. Teen ruuan edellisiltana ja enempi kerralla niin voi syödä kaksi päivää vaikka samaa.

Vierailija
7/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kasvissosekeitto + leipä

-salaatti + jogurtti

-lämmin kasvissekoitus + hedelmä

-soijarouhepasteija + kasvistikkuja

Vierailija
8/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä otan eväät. Eineksiä yleensä.

Vierailija
9/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona on evääksi kelpaavaa, otan eväät. Muutoinsyön työpaikkaruokalassa. Tai sitten katson, mitä työpaikkaruokalan listalla on. Esim. silakkapihvit syön siellä aina, kun tekevät ne niin hyvin. Meillä ruoka maksaa töissä 5,20 ¿, mutta ei se nyt 2-3 päivänä viikossa ole kovin paha, koska on tosi hyvää ja tulee salaatit ja jälkkärit mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan