Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keinoja arjen jaksamiseen

Vierailija
29.01.2008 |

Mitkä ovat keinonne, pienten lasten äidit?

Joskus tää tuntuu niin puuduttavalta. Lapset 3 v ja 1 v. En usko että työhön paluu olisi mikään ratkaisu. Hoitoapua ei juuri ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväunineen ja ruokailuineen. Ehkä todella tarvitsen aikuisten ihmisten seuraa. Ajattelinkin lähteä viikonloppuna lasten kanssa 100 km päähän päiväkahville ystäväni luokse :)

ap

Vierailija
2/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... aikuista seuraa! Sieltä perhekerhosta " joka ei yhtään kiinnosta" Et häviä mitään jos kokeilet! tai leikkipuistosta! Uusia tuttavuuksia! Samalla lapsillesi leikkikavereita... kolmevuotias tarvitsee heitä jo, mutta ei osaa itse kaikkia sosiaalisia sääntöjä eli on vain hyvä, että olet vieressä neuvomassa ja opastamassa samoin kuin hänen leikkikaverinsa äiti/isä/huoltaja. Olen sitämieltä että me vanhemmat tarvitaan vertaistukea ja yhteyksiä lastemme/koululaistemme/nuorisomme vanhempiin. Jos yhteydenpito heihin pelaa jo nyt niin varmaan sitten myöhemminkin kiperimmissä paikoissa joita voi olettaa tulevan vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi meillä käy siivooja. Ja en ole turhan tarkka, lapset saa katsoa telkkaria silloin kun äitiä väsyttää.

Vierailija
4/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta illat ja viikonloput on ihania, kun saa olla pikkuisten kanssa. Meillä lapset 2 ja 3. Työ vaan vituttaa, näin kypsästi ilmaistuna.

Millaisia teidän päivät on? Onko selkeä rytmi? Käyttekö avoimessa päiväkodissa tai perhekerhossa? Tapaatteko päivällä tuttavaperheitä? Mulle kaikki nuo ihan ehdottomia, jos olen lasten kanssa kotona. Ja uni. Jos lapsilla risaisia öitä, olen ihan pihalla.

Vierailija
5/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin olen sitten väsynyt, kai tämä sitten siitä johtuu. Kuten sanoin, töihin en vielä halua, varsinkaan kun nuorempi heräilee öisin, sittenhän olisin entistä väsyneempi. Lapsiperhetuttuja meillä ei ole, koska kaikkien tuttujen lapset ovat jo koululaisia tai sitten ovat lapsettomia. Perhekerhot eivät kiinnosta yhtään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi