Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko tulla kertomaan kun sattui niin hauska juttu lasten kanssa

Vierailija
29.01.2008 |

Laittelin keittiössä ruokaa ja ihmettelin miten meidän kaikki neljä lasta olivat niin hiljaa. Esikoinen 3v8kk huusi sitten että äiti pojat sotkevat, ja ryntäsin vessaan johon olivat kaikki menneet.

Siellä 3 9kk vanhaa vauvaa istuivat yltä päätä kakassa. Ilmeisesti yhdellä oli tullut kakka housuun ja oli sitä sitten kaivanut vaipastaan ja sitten nämä kaksi muuta olivat kontanneet maistiaisille.

Siellä nämä sitten istuivat kaikki kakkaa poskissa, käsissä vaatteissa ja yksi oli hieronut sitä takaraivoonsakkin.

Jopa esikoinen oli käynyt kätensä tuhraamassa siellä samassa sotkussa.

Itku melkein tuli kun lapsia riisuin ja osa lähti konttaaman karkuun ja esikoinen juoksi kakka käsiensä kanssa heitä hakemaan, ja sittenhän sitä oli jo pesukoneet ja ovet ja lattiat täynnä. Hirvee homma riisua,pestä kaikki lapset ja siivota paikat, koska tottakai kaikki olivat mukana siivouksessakin...

Nyt jo naurattaa kovasti mitä kaikkea nämä lapset oikein touhuavat:) Ja varsinkin nyt tuntuu hauskalta kun kaikki neljä kakkapyttyä nukkua tuhisevat.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sumentaako kertavaippojen pissa+kemikalihuurut äitien aivot NOIN totaalisesti. Ei tajuu...

Vierailija
2/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olisitten nähneet sen sotkun niin olisi varmasti naurattanut huumorintajontakin ihmistä.

Ja en, en todellakaan tajunnut laittaa alunperin ovea kiinni, kun näin sotkun hyökkäsin vain lasten kimppuun. Laitoin sitten kyllä kiinni kun sain esikoisen ja yhden karkurin sinne sisään:)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kyllä naurata yhtään. Ei huvita tuollaiset pas*ajutut mua. Muuten olen kyllä erittäin nauravainen ja huumorintajuinen.

Että samoilla linjoilla olen kuin joku aikaisempikin kirjoittaja; kyllä on hiukka huuruiset jutut jos tämä on hauskaa ja hellyttävää. Oksettavaa mielestäni.

Vierailija
4/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin kova vauvakuume varmaan =) Ihana juttu, arkionnea, jonka muistaa lopun elämäänsä.

Vierailija
5/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky juttu!

Vierailija
6/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nykyään jos jotain tuollaista tapahtuu, lähinnä nauran ja saatan ensin hakea kameran ja sitten otan tapahtuneesta kuvia ja sit vasta siivoilen. (Tosin meillä ei ole sotkettu kuin kissanruokaa (kastike-peräistä)..)

Tsemppiä sulle kolmosten kans, sulla sitä riittääkin tohinaa.. :)

Vierailija
7/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissakin kahdessa pienellä ikäerolla on jaksamista, mutta että kolmoset ja yksi isompi ja kaikki yhtä päältä kakassa?! Uuh...

(ja näitä juttuja ei sit tajua ne sinkut lapsettomat kaverit, turha yrittää heille kertoa..)

Vierailija
8/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin muuten auttanutkin, pyydystänyt kiinni pieniä vipeltäviä kakkamönkiäisiä!

Vierailija
9/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kerkes jo ajatella vaikka mitä kun niitä siinä pesin ja puin. Kyllä näiden kanssa hiki tulee useestikkin, eipähän tarvitse miettiä mitä suuhunsa laittaa kun kokoajan saa juosta jonkun perässä:)

On ne vaan niin ihania,vaikkei aina siltä tunnukkaan:)

ap

Vierailija
10/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livahti vessan kun oli juuri vaihtanut kakka vaipan ja se jäi lattialle kun puhelin soi ja menin vastaan.. tuossa ajassa tyttö syöksyi vessan ja keksi kakkaleikit.. naaman ympärykin oli kakassa... yöööööök :( Kivaa oli sit siivoo koko tyttö ja lattiat ja suihkutuoli :)

Vierailija
11/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 7

Vierailija
12/12 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuopus (1v 2kk) teki kakkatemput viime viikolla. Oli hetken ilman vaippaa ja ehti sinä aikana lykkäämään eteiseen kakkaläjän ja myös hieromaan sitä paitsi käsiinsä, myös portaiden turvaportin pinnoihin ;) ja naamaansa. Ihkua kerrassaan :)! Sulla niitä mestareita oli kolme...huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi