Kalluppi: - Meillä perheen nettotulot 2900e kuussa,
josta asuntolainaan menee 1200/kk.
Onkohan tuo keskimääräistä? laittakaahan omianne pinoon!
Kommentit (17)
josta asuntolainaan (ei onneksi enää muita lainoja) menee kuukausittain 1500 euroa.
Kiitos vain, 2;ihan tyytyväinen olen tuloihimme. Autoon ei onneksi mene rahaa.
Ap
me ollaan molemmat hoitajia ja töissäkäyviä,eli nyt ollaan tulojemme huipulla. No ei se mitään,kyllä mä mielelläni omasta kodista maksankin.
T.3.
ja aina on rahat loppu. Kaksi lasta ja helekutin ahne auto.
Asuntolainaa lyhennetään 1050e ja autoa 450e. Aika tiukkaa on nyt. Mies töissä ja minä kotona. Lapsia 2.
Yksi lapsi, lainanlyhennys kuussa korkoineen n. 450¿ ja siihen päälle vesimaksu ja vastike. Yhteensä asumiseen menee n. 750¿/kk.
Paljon teillä on lainaa? Lyheneekö laina ollenkaan?
Nykyisin duunarit tai ammattikorkeakoulusta valmistuneet tienaavat monesti enemmän kuin akateemiset.
T. kateellinen persaukinen akateeminen, jonka perheellä ei ole varaa asua kuin kolmiossa
uskalletaskohan me ottaa 130-140 000 lainaa? siitä tulis maksettavaa kk n. 700-800e?
tarkistin pankkitiedoistamme, että lainamme kokonaislyhennys per kk on 504¿ ja korkojen osuus tästä on n. 220¿.
12
2 lasta.
2 autoa, omakotitalo, kesämökki ym. sälää.
Lainoihin kuussa 700,- . Rahaa ei ole koskaan kun tuhlataan aina kaikki reissaamiseen ja hauskanpitoon. Remppaa tehdään koko ajan mutta keskenhän se roikkuu kun elämä on kivaa...
vähintään, yleensä kyllä enemmän. lainaan 1300 e/kk.
Lainaa otettiin kolme vuotta sitten 70000¿. Laina-ajaksi laskettiin tuolloin 20 vuotta. Nyt jäljellä siis n. 17 vuotta, joka toivon mukaan tulee puolittumaan kunhan pääsen itse työelämään.
12
meillä 3 lasta, 2 autoa, mies töissä. 2200e/kk. Talolaina loppui juuri.
Joten kuten kitkutellaan, riippuu tietysti myös teidän lapsimäärästäkin.