Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kohtaan kropastanne/naamastanne olette erityisen tyytyväisiä? Vähän itsekehua peliin naiset!

Vierailija
29.01.2008 |

Unohdetaan hetkeksi ne liikakilot/rusinatissit/muutama näppy tai mistä itse kukin nyt valittaakin...

Itse voin rehellisesti sanoa, että minulla on kiva peppu. Näyttää sexyltä hyvin istuvissa farkuissa :)

Lisäksi olen tyytyväinen korkeisiin poskipäihini ja paksuihin hiuksiini.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihanan pitkät ja hyväkuntoiset hiukset,kasvot on kauniit eikä niissä ole finnejä. tissit on hyvänkokeiset ja kroppa on tiimalasi. oon sopivan pituinen käyttään korkeita korkoja. oliskohan muuta..

Vierailija
2/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmieni alue on kaunis, en siis tarkoita itse silmiä vaan silmien, luomien ja kulmakarvojen muodostamaa kokonaisuutta. Huuleni näyttävät luonnostaan juuri siltä mitä restylanella tavoitellaan. Mutta kaikki muu sitten onkin vinksallaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreet silmät, kauniit hiukset (joskis välillä vaikeasti hallittavat), vahvat kynnet ja valkoiset hampaat, luonnostaan tummat kulmakarvat ja ripset, sievät jalat (erityisesti varpaat), söpö napa, niin vähäkarvaiset kädet että jotkut ovat luulleet minun ajelevan käsikarvani :D

Vierailija
4/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa on mennyt lasten myötä löysäksi, mutta kasvojen kauneus on säilynyt

Vierailija
5/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huomioni mukaan itsekehun puute ei ole yleensä av:lla ongelma.

Vierailija
6/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on kiva, koska käyn joka kk kampaajalla leikkauttamassa ja värjäämässä.

Minulla on kiinteä, pyöreä, just sopivan kokoinen perä. Joka naispuoliset ystäväni ovat tästä sanoneet :), ovat ihan kyllä naimisissa olevia, eli eivät ole lepakoita. Kroppa on tosi jäntevä muutenkin, näkee, että treenaan.

Parasta minussa on kyllä hullu huumorintajuni :).

Aika paljon löysin hyvää. Huonoakin löytyy...kuten meistä kaikista.

Vierailija
7/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi kauniit käsivarret, pitkät, sopivan lihaksikkaat ja kiinteät. Lisäksi pidän kasvoistani (kaunis iho tummat, hieman eksoottiset mutta kauniit piireet eikä juurikaan ryppyjä ) ja hiuksistani.

Muuten olnekin tyypillinen suomalainen päärynävartaloinen 3-kymppinen nainen.

Vierailija
8/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös korvat ovat nätit, kulmakarvat lounnostaan ihan mustat ja eivät vaadi nyppimistä koska on hyvä malli

Vierailija
9/9 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkin on ihan nätti ja silmät kissamaisen vihreät. Siinäpä ne kohdat, joista itsessäni eniten tykkään. Kaiken muun olisin valmis vaihtamaan, jos vaikka haltijakeiju antaisi siihen mahdollisuuden. Plastiikkakirurgiaan en kyllä lähtisi kuuna päivänä (ellei sitten terveys sitä vaatisi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan