Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun nunnaluostarissa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
27.04.2014 |

Kysy, nunna vastaa

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet nunna? asutko luostarissa vai kotona? oletko nainen? onko sinulla ollut aikaisemmin seksisuhteita? milloin tulit nunnaksi ja oletko ajatellut olla koko ikäsi nunna? oletko neitsyt? mitä suku sanoo tästä? millaista elämää vietät? mitä ajattelet seksistä, nuorten yhden illan jutuista ja perheistä?

Vierailija
2/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet nunna? asutko luostarissa vai kotona? oletko nainen? onko sinulla ollut aikaisemmin seksisuhteita? milloin tulit nunnaksi ja oletko ajatellut olla koko ikäsi nunna? oletko neitsyt? mitä suku sanoo tästä? millaista elämää vietät? mitä ajattelet seksistä, nuorten yhden illan jutuista ja perheistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboitko käyttäen dildoa?

Vierailija
4/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailetko paljon netissä?

Vierailija
5/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä revit näin paskoja provoja?

Vierailija
6/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se luostarielämä niin mukavaa miltä se ulkopuolisen silmin vaikuttaa?

Vierailija
7/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kysyä! Minkä ikäinen olet? Asutko siis vain tilapäisesti nunnaluostarissa vai oletko ihan oikeasti ja pysyvästi nunna? 

Minä asuin 90-luvulla nunnaluostarissa Italiassa, mutta vain siis tilapäisesti.

Vierailija
8/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolololol :D Luostarissa, niin varmaan.

Vierailija
9/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Liisa/Elisabet?

Vierailija
10/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:13"]

[/quote]

Olen nunna koska haluan elää luostarissa ja olen uskovainen. Kunnioitan muita nunnia ja arvostan uskontoani. Uskonto on elämäni valo ja päivien piriste. Olen nainen. On ollut suhteita ennen kuin ymmärsin uskonnon valon ja ennen kuin pääsin nunnaksi, se on elämäni parhaimpia saavutuksia. Ex-miesystäväni kohteli minua kaltoin, valehteli, pakotti seksiin silloin kun itse halusi ja jätti alttarille tämä on yksi osasyy siihen miksi en enää halunnut seurustella kenenkään kanssa, suhteet vain satuttivat minua. En enää jaksanut odottaa sitä oikeaa kun sitä oikeaa ei tuntunut löytyvän mistään ja päätin luopua kaikesta hyvän asian eteen. Olen ajatellut olla nunna koko ikäni, viihdyn nunnana enkä ihme kyllä edes kaipaa seksiä. Elämä on sellaista kuin se neitsyenä oli kun en edes tiennyt seksistä mitään, miten voisi kaivata sellaista jota ei muista tai halua ajatella. En ole neitsyt, mutta minulla ei ole ollut seksihaluja nunnaksi tulemisen jälkeen, en osaa kaivata edellisistä suhteista seuranneita pettymyksiä ja se taitaa olla myös yksi syy. Suvulleni tämä ok asia ja osa suvustani jotka eivät valintaani hyväksy niin heidän kanssaan en ole tekemisissä. Vietän rauhallista elämää, autan köyhiä muiden nunnasiskojeni kanssa ja nyt kevään tullen kasvatamme kukkia ja muita kasveja luostarin pihamailla. Puutarha rauhoittaa ja on kaunista katseltavaa kesällä. Ajattelen seksistä niin että se kuuluu hyvinvoiviin parisuhteisiin joissa molemmat arvostavat ja rakastavat toinen toisiaan. Ajattelen perheistä että perheet ovat kaunista katseltavaa silloin kun pariskunnat tulevat toimeen keskenään ja arvostavat toisiaan. 

Vierailija
11/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:11"]Kysy, nunna vastaa

[/quote]

Kylläpä viime aikoina on riittänyt näitä "Kysy..." provoja, mitä mistäkin aiheesta. Onko kyseessä sama provoihin erikoistunut krjoittaja?

Vierailija
12/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:13"]

[/quote]

Olen nunna koska haluan elää luostarissa ja olen uskovainen. Kunnioitan muita nunnia ja arvostan uskontoani. Uskonto on elämäni valo ja päivien piriste. Olen nainen. On ollut suhteita ennen kuin ymmärsin uskonnon valon ja ennen kuin pääsin nunnaksi, se on elämäni parhaimpia saavutuksia. Ex-miesystäväni kohteli minua kaltoin, valehteli, pakotti seksiin silloin kun itse halusi ja jätti alttarille tämä on yksi osasyy siihen miksi en enää halunnut seurustella kenenkään kanssa, suhteet vain satuttivat minua. En enää jaksanut odottaa sitä oikeaa kun sitä oikeaa ei tuntunut löytyvän mistään ja päätin luopua kaikesta hyvän asian eteen. Olen ajatellut olla nunna koko ikäni, viihdyn nunnana enkä ihme kyllä edes kaipaa seksiä. Elämä on sellaista kuin se neitsyenä oli kun en edes tiennyt seksistä mitään, miten voisi kaivata sellaista jota ei muista tai halua ajatella. En ole neitsyt, mutta minulla ei ole ollut seksihaluja nunnaksi tulemisen jälkeen, en osaa kaivata edellisistä suhteista seuranneita pettymyksiä ja se taitaa olla myös yksi syy. Suvulleni tämä ok asia ja osa suvustani jotka eivät valintaani hyväksy niin heidän kanssaan en ole tekemisissä. Vietän rauhallista elämää, autan köyhiä muiden nunnasiskojeni kanssa ja nyt kevään tullen kasvatamme kukkia ja muita kasveja luostarin pihamailla. Puutarha rauhoittaa ja on kaunista katseltavaa kesällä. Ajattelen seksistä niin että se kuuluu hyvinvoiviin parisuhteisiin joissa molemmat arvostavat ja rakastavat toinen toisiaan. Ajattelen perheistä että perheet ovat kaunista katseltavaa silloin kun pariskunnat tulevat toimeen keskenään ja arvostavat toisiaan. 

[/quote]

Siellä ne nunnat vain katselevat kun kukat kasvavat :D Juu, juu, niin varmaan. Ja ne kukat auttavat köyhiä miten?

Vierailija
13/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Suomessa?

Vierailija
14/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on luostarissa monenlaisia sääntöjä ja tänään sain luvan olla täällä pidempään, koska haluamme valoittaa sitä minkälaista nunnan elämä oikeasti on. En siis ole täällä mistään pakosta vaan täysin omasta halustani koska viihdyn täällä ja koska uskonto on minulle tärkeä

Minun mielestäni on, riippuu tosin siitä minkälainen ja minkä luonteinen ihminen on. Tiedän muutaman nunnan jotka myöhemmin tulivat katumapäälle eivätkä enää pystyneetkään asumaan luostarissa ja olemaan nunnia. Toinen kaipasi lapsiaan, jotka jäivät isälleen ja toinen nunna oli hyvin nuori ja alkoi haaveilla miesystävästä koska hän oli neitsyt. Itse en kaipaa uusia suhteita enkä seksiä joten minulle tämä elämä sopii mainiosti.

Haluan kysyä! Minkä ikäinen olet? Asutko siis vain tilapäisesti nunnaluostarissa vai oletko ihan oikeasti ja pysyvästi nunna? 

Olen 33 vuotias ja olen pysyvästi nunna. Ainakaan vielä en ole tullut katumapäälle enkä usko että tätä katuisin koskaan.

.

Vierailija
15/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on luostarissa monenlaisia sääntöjä ja tänään sain luvan olla täällä pidempään, koska haluamme valoittaa sitä minkälaista nunnan elämä oikeasti on. En siis ole täällä mistään pakosta vaan täysin omasta halustani koska viihdyn täällä ja koska uskonto on minulle tärkeä

Minun mielestäni on, riippuu tosin siitä minkälainen ja minkä luonteinen ihminen on. Tiedän muutaman nunnan jotka myöhemmin tulivat katumapäälle eivätkä enää pystyneetkään asumaan luostarissa ja olemaan nunnia. Toinen kaipasi lapsiaan, jotka jäivät isälleen ja toinen nunna oli hyvin nuori ja alkoi haaveilla miesystävästä koska hän oli neitsyt. Itse en kaipaa uusia suhteita enkä seksiä joten minulle tämä elämä sopii mainiosti.

Olen 33 vuotias ja olen pysyvästi nunna. Ainakaan vielä en ole tullut katumapäälle enkä usko että tätä katuisin koskaan.

.

Vierailija
16/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Hare Krishna -nunna?

Vierailija
17/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät näistä kaikista Suomessa nykyään toimivista luostareista (samoin kuin joskus aikanaan toimineista luostareista) luettelon 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luostari#Luostarit_Suomessa

Luostarin toimintaan voi osallistua vapaaehtoistyötä tekemällä, vaikka ei haluaisikaan vakituisesti luostariin muuttaa asumaan. Vinkkinä kaikille kiinnostuneille

Vierailija
18/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet nunnana? Mikä kirkkokunta? entä mikä sisarkunta? Miten päätit liittyä juuri siihen sisarkuntaan?

Vierailija
19/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:26"]

. [/quote]

No nyt repesin :D Sait luvan olla pidempään netissä av:lla kertomassa nunnista. Keksi parempi. Ei kukaan puhuisi "uskonto on minulle tärkeää". Ei se uskonto ole uskovalle tärkeää, vaan Jeesus ja Jumalan tunteminen ja palveleminen.

Vierailija
20/68 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 on oikeassa. Jeesuksen takia voidaan luopua kaikesta, mutta ei "uskonnon". Sitä paitsi jokainen luostarissa elävä joutuu kohtaamaan myös seksuaaliset halunsa. Provo olisi ollut uskottavampi, jos ap olisi kuvaillut, miten vaikeaa on pidättäytyä ja miten seksuaalisynnit voivat tapahtua pelkän mielenkin alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan