Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemuksia:km ja uusi raskaus?

29.01.2008 |

Onko kellään kokemuksia, kuinka nopeasti ovulaatio voi tapahtua keskenmenon jälkeen?

Mulla alko km. vuoto rv.6+5 n.2vkoa sitten, vko sitten oli tarkitus ja kaikki ok. Eilen hCG oli enää 13,8.. se on siis 2 vkossa tippunu 3000 melkeen kymmeneen.

Nyt tuntuu pikkusen semmosia ovistyyppisiä tuntemuksia ihan heikosti välillä.. Onko kellään tärpänny km:n jälkeen heti? Et voiko ovis edes olla näin nopeasti, kun hormonit on ollut miten sattuu raskaudesta johtuen..?

Kiitos jos joku vastaa...

-hyntty pohdiskelee :) kp.13 ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli 4v sitten useita km peräkkäisissä kierroissa (kiinnittymis ongelmia). Ja sitten vaan heti perään tärppäys kun otettiin keltarauhashormoonit (lugesteron) peliin.

Vierailija
2/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti keskenmenon jälkeen. Keskenmenon sain viikolla 8+6. Gynekologi sanoi että voi alkaa yrittää uutta heti kun pää kestää, kroppa ei raskaudu jos se ei ole siihen valmis. Minä siis tulin uudelleen raskaaksi ilman kuukautisia. Meillä tällä kertaa onnea, rv 23+2 menossa!

Annie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli km rv 5+6, eivätkä raskaus ja km sotkeneet sen ihmeemmin hormonitoimintaa ja kiertoa. Jos km:n ajattelee eräänlaiseksi kuukautisvuodoksi niin seuraavat menkat mulla tuli kp 31, mikä on mulla ihan normaali kierron pituus (kierto 28-32). Koska menkat jatkuivat näin säännöllisesti km:sta ja sen jälkeenkin, niin oletan että oviskin olisi tapahtunut n. 14 päivää km:n jälkeen. En tosin tehnyt ovistestejä, eli on vain olettamus.

Mulla ei myöskään ollut käynnissä mikään lääkitys, eikä hcG:tä seurattu mitenkään.

Mulla oli välissä kolmet kuukautiset, kun sitten tärppäsi. Tosin ei siinä välissä kauhean aktiivisesti / tarkasti edes yritettykään. Halusin toipua keskenmenosta kunnolla, ja suosittelen sitä kyllä kaikille. Heti km:n jälkeen mulla oli olo että heti pitää yrittää uudelleen mutta oli ihan viisasta odottaa hetken aikaa. Tosin jollekulle muulle sopii jokin toinen tapa toimia.

Marinelle + Neiti 29+6.

Vierailija
4/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Km:n jälkeen seuraavat kuukautiset alkavat noin 5-6 viikon kuluttua km:sta, näin sanoi Kätilöopiston lääkäri viime syksynä, kun itselläni km rv 9. Nyt sitten taas odotellaan. Mulla oli yksi normaalikierto välissä ja tokalla tärppäs taas.

Vierailija
5/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka meni vk 5+6 oiskohan ollut, tosi aikaisin siis, uusi tärppi tuli 2 kk kuluttua. Sekin raskaus meni kesken samoihin aikoihin kuin edellinen, ja silloin ajattelin että taas saa pari kk odotella ennekuin ehkä mitään tapahtuu. Yllätys olikin melkoinen kun reilun kuukauden kuluttua tein uuden positiivisen testin ja se raskaus onneksi kesti loppuun asti:)