Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keskenmeno!! Mulla tulee verta, toistaiseksi ei paljon, mutta

Vierailija
28.01.2008 |

selkeätä verta kuitenkin. Viikkoja 8-9..onko tämä lopun alku???

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika pian muuttui ihan kirkkaaksi vuodoksi hyytymineen päivineen, muutama tunti tais tulla sillai liman sekaisena pyyhkiessä jne, mutta sitten muutaman tunnin jälkeen hulahti oikein kunnolla ja se oli siinä :(

Vierailija
42/57 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä levätä. Soita aamulla vaikka neuvolaan. Odotatko ekaa lasta? Voimia ja siunausta, tiedän tasan tarkkaan tunteet, mitä käyt nyt läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin odotella rauhassa (joo, kuulostaa huonolta vitsiltä) mitä alkaa tapahtumaan. Muistan vielä selvästi sen tunteen kun näin ne veret housuisssani ;-(. Kävin silloin lääkärissä ja minulle sanottiin että jos menee kesken niin sitä ei voi estää mitenkää. Jos alkaa kovasti vuotamaan tai niin kovat kivut että ei kotona pärjää niin sitten lääkäriin/päivystykseen. Minulla oli ihana lääkäri joka ymmärsi huoleni, kiitos hänelle (raskaus hoidoilla saatu alkamaan ja olin hänen luona käynyt monta keraa ennen kuin raskaaksi tulin). Katsoi ultralla ja ruskuaispussi näkyi mutta ei vielä sykettä silloin. En muista että olisiko ollut enne rv 7. t 9

Vierailija
44/57 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOhtalo päättää. Minä lähden nukkumaan ja toivon parasta. kiitti kaikista viesteistä, ilmoittelen jos jotain alkaa taas tapahtumaan.

Vierailija
45/57 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tullakseen. Lääkäri ei siis voi auttaa, voi vain todeta tilanteen. Mutta kuten sanoin, yritä levätä ja soita vaikka huomenna lääkäriin tai neuvolaan jos tilanne ei tuosta nyt miksikään muutu.

Vierailija
46/57 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain silloin muistaakseni viikon sairaslomaa kun lääkärissä kävin. Olin niin hermona ja ravasin vessassa yhtenään tarkistmassa tilannetta. En olisi pysynyt olemaan töissä rauhallisena... Toivon että selviät säihkähdyksellä.

Vierailija
47/57 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra näyttää todellisen tilanteen. Mulla jokunen keskeytynyt keskenmeno ja on oireillut tuolla tavalla. En käynyt lääkärissä ja ihan turhaan vatvoin ja mietin useita päiviä... Ja kaavinta siirtyi pidemmälle.

Mutta toki kaikki voi olla ihan hyvinkin!!!!!!!!!!!!!!!!! Mutta jos vain mahdollista niin käy lääkärissä!

Vierailija
48/57 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turhaan nyt stressailet joka päivä epätietoisuudessa. Kun näet huomenna pienen sydämen sykkeen, mielesi rauhoittuu kummasti! Tsemppiä ja mene tarkistamaan tilanne. Se on satasen arvoista.

t. eräs aika pelokas odottaja joka kävi ultrissa viikoilla 7 9 ja 12 vaikkei ees vuotanut

Vierailija
49/57 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli kolmena päivänä vuotoa (silloin kuin olisi ekat menkat pitäneet tulla) ja tämän jälkeen vuosi sitten vielä vissiin kolmena muuna kertana. Ekalla kerralla melkein yhtä paljon kuin menkkojen yhteydessä, sitten parilla viime kerralla vain vähän paperiin. Viimeisen kerran vuotoa tuli kun oli 39+5 ja se oli menoa sitten;)

Vierailija
50/57 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka puolelle sottelin, kaikkialta todettiin, että päivystykseen on turha mennä, ellei kipu käy niin kovaksi, ettei se puhelimitse annettujen ohjeiden mukaan otetuilla käsikauppasärkylääkkeillä laannu. Tarkastuksessa kävin seuraavana päivänä, ja sairauslomaa kirjoitettiin kaksi päivää (keskenmenopäivä ja sitten se tarkastuspäivä, koska siitä meni poliklinikalla käyntiin pari tuntia).

Vierailija
51/57 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ois alkanut tosi runsaat menkat. Sain sairaslomaakin alkaneen keskenmenon takia, vaikka silloin vielä (kun vuoto alkoi ja menin päivystykseen) ultrassa näkyi elävä sikiö. Tuolla tuo 3-vuotias " keskenmeno" nyt kälättää:)

Minulla tuli toisenkin kerran kirkasta vuotoa, tosin silloin vain vähän. Ja puoleen väliin raskautta tuhrutteli ruskeaa vuotoa. Kaikki kai ei ollut ihan kunnossa, kun ennen aikojaan lapsi syntyi, mutta loppu hyvin kaikki hyvin! Voimia ja enkeleitä matkaan!

Vierailija
52/57 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytymät ja kivut on oikeasti pahempaa... Kirkas veri voi tulla jostain muualta, siis että vauva on edelleen elossa ja vaikka kohdun suulta vuotaa (esim. istukan takia, hematooma tms.). Mulla oli enemmän viikkoja (13+2) kun vuosi paljon kirkasta verta, monta päivää. Ei mennyt kesken, tyttö on nyt 1v3kk. Ei siis ollut kipuja eikä hyytymiä, vuodon syy ei ikinä selvinnyt.

Vierailija
53/57 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia surun ja pettymyksen keskelle

Vierailija
54/57 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toivottu loppujen lopuksi. Itken, itken ja itken ja tiedän, että tämä oli kohdallani se viimeinen mahdollisuus. ap

Vierailija
55/57 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin toivottu loppujen lopuksi. Itken, itken ja itken ja tiedän, että tämä oli kohdallani se viimeinen mahdollisuus. ap

Vierailija
56/57 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna soitan lääkäriin ja lähden selvittämään tilannetta. Toivon, että kaikki olisi hyvin.

Vierailija
57/57 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisit säikähdyksellä.

Minulla tuli toisessa raskaudessa viikolla 8 veristä vuotoa, jota tietysti kovasti säikähdin. Raskaus eteni kuitenkin ihan normaalisti loppuun asti ja vauva syntyi vk 39+4

On kuulemma melko tavallista että noilla viikoilla tulee veristä vuotoa ja silti raskaus jatkuu normaalisti.