Mihin vauva hoitoon
Siis mihin yh voi viedä vauvan (1 vuotias) hoitoon muutamaksi tunniksi kun on itse kovassa kuumeessa ja flunssassa että saisi levättyä?
Kommentit (10)
Perhetyöntekijät taas eivät tee mitään kotihommia eivätkä hoida lapsia.
Vierailija:
Siis mihin yh voi viedä vauvan (1 vuotias) hoitoon muutamaksi tunniksi kun on itse kovassa kuumeessa ja flunssassa että saisi levättyä?
Ota Mll:n hoitaja, laita antamaan ruuat lapselle, lapsi päikkäreille vaunuihin ja hoitajan kanssa ulos. Käymään vaikka kirjastossa, Johonkin leikkipaikkaan leikkimään ym. Sitten jossain vaiheessa kotiin, laitat iltapalan ja lapsen nukkumaan. Onnistuisiko?
Mutta äitini itsekkin flunssassa ja siskoni ei vauvaani halua kotiinsa hoitoon kun joutuu kokoajan vahtimaan kun heillä on portaat talossaan!
Ei edes muutamaa tuntia, vaikka kuinka tänään pyysin!
ap
Ja vietin vuorokauden Omena hotellissa sairastamassa. Hain mukaan ruokaa, nukuin ja vähän luin. Paljon Buranaa. Vuorokauden kuluttua jaksoin taas.
Soitankin sinne heti aamusta! Asunnon vaihto siskon kanssa ei onnistu koska siellä on myös siskon ies ja miehen aikuinen poika!
ap
Anna vaikka lisäksi rahat kahviin ja pullaan, niin voi hetken istuskella kahvittelemassa.
Koitin ehdottaa, että menisivät vaikka kaupunkiin, mutta hän sanoi minulle että saathan nukuttua kun vauva nukkuu päiväunia! Koitin selittää, etten jaksa kun olen tosi kipeä, voisi itse kokeilla jaksaisiko kun on kipeänä hoitaa lasta, johon hän vastasi ettei hänellä ole lapsia joten ei hänen tarvitse! Totta ei hänen tarvitse!!
ap
jos joku tulee vauvaa kotiin hoitamaan ei äiti saa yhtään nukuttua kun vauva kokoajan haluaa äidin luo ja äiti ei malta nukkua kun kuuntelee, että kaikki on varmasti ok!
ap