Kysy mitä tahansa sarjasta FRENDIT, osaan varmasti vastata!!
Ei kuitenkaan tekijöistä, tuottajista ym, vaan hahmoista tapahtumista ym :)
Kommentit (81)
Mutta juu, Ursula on nimi ja tarjoilija on ammatiltaan.
ap
Olen itsekin kova frendit fani, mut Rachelin vanhempien nimiä en koskaan muista kuulleeni. Mulla on jopa se frendit trivia tietokone pelikin ja siinäkään ei ole tuota tullut vastaan.
Olen käynyt läpi varmaan kaikki netin Frendit-sivut, ja sieltä muistaakseni bongasin nuo nimet :).
ap
Sun kannattaisi ilmoittautua siihen tupla tai kuitti-ohjelmaan.
Mut eivät vissiin huolineet mua.. Plääh!
ap
Siksi se näyttää aina neljää. Sitä en kyllä tiedä, miksi juuri neljää!!
ap
Se ei ole siis oikea kello, vaan keksipurkki! Monet luulee, että se on kello se missä lukee cookie time. Sitäkö tarkoitit??
ap
Joeyn asunnon... ai siis sen, missä se asui Chandlerin kanssa vai mittee tarkoitat?
Rachelin huone oli pinkki, kun se asui siellä (myöhemmin sellainen vihreä, melkein turkoosi).
ap
Siinä jaksossa, jossa Rachelille pidettiin vauvakutsut.
Kova fani olen minäkin. :)
Tai se dino, mikä Barney on...
Nyt en kyl oikeasti tiedä!!
ap
vierailee tää House eli Hugh Laurie? En yhtään muista. Se kuulemma vieraili Frendeissä.
Ne on Dina ja Gina, ei Geena ja Deena vai mitä sä olit vastannut.
T: toinen Frendit fani, joka tietää kyseisestä sarjasta kaiken :D
Kerran tällä palstalla kysyttiin, että mikä oli Phoeben huippusalaista tutkimustyötä tekevän poikaystävän nimi? No Davidhan oli tutkija, mutta ei kyllä tehny huippusalaista työtä. Sit oli se sukellusvene tyyppi, jonka nimeä en muista, joka teki salaista työtä, mut oliko tutkija? Jäi vaivaamaan kun en keksinyt ketä poikaystävää tarkoitetaan...
Mitä epäkohtia muistatte sarjasta? Mulla on jääny ainakin mieleen se, että Rossilla tuntui olevan kolme eri syntymäpäivää vuosien varrella. Kerran sanoi, että lokakuussa ja kerran, että joulukuussa ja kolmatta kertaa ei tarkemmin mainittu, mutta eri kuukaudesta oli selvästi taas kyse. Muitakin juttuja oli mut nyt ei just tule mieleen.
Sarja oli mielestäni IHAN PARAS eikä nuo jutut haitanneet. Jäivät vaan mieleen kun useampaan kertaan jaksoja katsoi.
.