Kysy mitä tahansa sarjasta FRENDIT, osaan varmasti vastata!!
Ei kuitenkaan tekijöistä, tuottajista ym, vaan hahmoista tapahtumista ym :)
Kommentit (81)
muistelen, että apina joutui jonnekin eläintarhaan tai elokuvaprojektiin?
ei ap mutta ohikulkija-friendsfani vastailee...
Hitsi kun olen niin huono keksimään mitään kysymyksiä. Olen itsekin suuri fani ja aikaisemminkin tähän ketjuun kirjoitellut. Minulla on se kaikki frendeistä pc-peli ja siinä on osa kysymyksistä hirmu vaikeita. Niitähän voisin sulta kysella, mut peli on englanniksi ja vaikka pääpiirteittäin kaikki kysymykset siitä ymmärränkin ni jotenkin vaikea muistella tarkalleen suomeksi niitä vaikeimpia. Jospa muutaman muistaisin ja osaisin, hmm.. Jos olet vielä innokas vastailemaan ni palailen linjoille viimeistään huomenna ja silloin mulla liuta kysymyksiä mukana!?
Vierailija:
lumimieheksi kellarissa....
Eipäs ollutkaan. Se oli Danny. Dan on ihan eri tyyppi.
Vierailija:
Milloin tai mitä tehdessään Ross ei ole " kiltti mies" ?
Pelatessaan pokeria :)
t. Ei ap, mutta Frendit-fani kuitenkin
Sellainen lasten piiirustustaulu, johon voi kirjoittaa! Yleensä siinä on kirjoitusta, mutta usein on sarjan aikana nähty myös piirustuksia (kuten new york, naama, kahvikuppi ja lintu)
ap
I' m sorry kirjoitettu monta kertaa peräkkäin (silloin, kun Chandler pussasi Kathya).
ap
Talo sijaitsee Groven ja Bedfordin kulmassa Greenwich VIllagessa. Mutta en tiedä, miksi tuota taloa sanotaan.
Yhtään jaksoa ei ole kuvattu kyseisessä talossa, vaan jaksot on kuvattu Kaliforniassa :)
ap
Minkä niminen on Phoeben taulu, jonka hän lahjoittaa Monicalle? Siis se jossa se roikkuu nukke.
Phoeben tekemän taulun nimi on Gladys. Koska Monica ja Rachel " tappelevat" taulusta, Phoebe tekee toisen taulun nimeltä Gwyneth.
ap
itä lemmikkejä Joeylla ja Chandlerilla on ollut ja minkä nimisiä?
Chick and the duck!! Eli kana ja ankka. Ne olivat ensimmäiset, mutta sitten kuolivat (Joeylle väitettiin, että ne muuttivat maatilalle...), jonka jälkeen Joey osti Monicalle ja Chandlerille tupaantuliaislahjaksi uudet kanan ja ankan, chick jr ja duck jr.
ap
Mulla on vaan aika köppänen kone, joten noinkohan tollanen pelihomma toimii.... Mutta kiiiitos vinkistä!
ap
Mä voisin huvikseni kokeilla tuota.
T: yks toinen fani, joka tietää yhtä paljon Frendeistä kuin ap.
Tässä muutama kysymys:
Milloin tai mitä tehdessään Ross ei ole " kiltti mies" ?
Mikä oli Phoeben vaanijan nimi? Joka siis seurasi Phoebea kadulla.
Mikä oli Emman ensimmäisen lääkärin nimi?
Minkälaista musiikkia Dinan poikaystävä soittaa?
Kuka on Krista?
Kuka on Dan?