Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun on " pyörryttänyt" jo usean päivän? :(

Vierailija
28.01.2008 |

lattia tuntuu keinuvan alla, ja tätä jatkuu koko päivän ajan. Ei niin kovasti että kaatuisin mutta silti inhottavan tuntuista :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeitä käytän, mutta olen syönyt samoja jo kuukausia joten ei johdu niistäkään. muita oireita on pää/niskasärky, hartiat jumissa ja 2vk sitten söin antibiootit poskiontelotulehdukseen ja silloin katottiin korvatkin. Välillä on paineentuntua poskionteloissa/päässä, mutta ei varsinaisesti poskiontelosärkyä. verenpaine oli viimeksi jotain 128/75 en nyt muista koska mitattiin mutta alle muutama kk sitten kuitenkin ja noissa lukemissa se on yleensä ollut.

ap

Vierailija
2/2 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa kyllä ihan niskaperäiseltä. Siihen auttaa vain päivittäinen oikeanlainen venyttely ja kunnon kuuri fysioterapiaa. Sinuna kävisin lääkärillä ja hakisin lähetteen fysioon (vain lähetteellä saa kelakorvauksen). Fysioterapeutti opettaa sua venyttelemään oikein (vääristä liikkeistä niska voi pahentua) ja hieroo yms. Mulla vaati viimeksi jopa kahdeksan kertaa ennen kuin tokeni ja venyttelin koko ajan myös itse. ELi tuloksia ei saa aikaan nopeasti. Hieronta jopa aluksi saattaa pahentaa oloa, kun pään lihakset alkavat " toipua" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi