Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valtava veetutus ennen synnytystä?

28.01.2008 |

Onko kellään ollut " oireena" /merkkinä alkavasta synnytyksestä valtava vitutus suorastaan, ja kova väsymys?

Mulla ei inspaa sit mikää, ihan sama miltä huusholli näyttää jne. Siivousvaihekin oli ja saunat&kylppärit kiiltää lattiasta kattoon. Muutki ässät on ollut käytössä, mutta ei tuloksia. Nyt eilisestä lähtien oon ollu ihan outo, henkisesti lamaantunut ja väsyttää eikä mikään kiinnosta. Kun alkas tapahtumaan jotain.." tyyntä" ennen myrskyäkö?

pmp 38+4

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan edellisestä raskaudesta aivan karmean viikon, noin rv 37-38. Taisin ehtiä olla " rauhallinen" ja ehkä jossain määrin sisäänpäinkääntynyt noin viikon verran ennenkuin tyttö synty 39+4. Nyt mulla on taas se karsee veetutus päällä, joten ehkä pääsis kohta synnärille *hahhaahhaaa*

t,sokeritoppa 36+6

Vierailija
2/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto hoitaa, kannattaa tehdä sitä mikä hyvältä tuntuu, ehkäpä tälläkin olotilalla on tarkoituksensa :)

Maaria, joka sitä vielä hartaana vain odottelee rv 32+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyttää itseään rehkimisellä siinä toivossa, että vauva syntyisi. :)

Vierailija
4/6 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis enhän mä täällä rehkikkään, itseasiassa saan lepäillä ihan rauahssa kun lapset reissussa ja ihan itsekseen täällä hengailen. Ihme mielialamuutos vaan pamahti yhenäkkiä.. no kuten kirjoitin.

En muista aikasempia fiilareita ennen synnytyksiä, ku toka käynnistettiin ja ekan synnytys tuskasen pitkä.

Ja tuleehan se kun on tullakseen..(On muute ärsyttävin lause, kun eka sukulaiset ja kamut kyselee, et joko joko ja sit kertoo olonsa, ni sit sanoovat tuon..aaaargh! Ihan ku ei tietäs).

Ja torstaina sit aletaan käynnisteleen, jos ei nyt tässä parissa päivässä itelleen lähe.

Mukavaa odotusta teille

pmp 38+5

Vierailija
5/6 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin hankala tapaus tässä toisella kierroksella enkä kerro kellekään la päivää. viikon vain :) eihän se päivä sano mitään, kun voi olla 2viikkoa eteen tai taaksepäin. jännä kun siihen toiset ihmiset takertuvat.

lepäiles vaan! kyllä se sieltä tulee sua pian valvottamaan ;)

Vierailija
6/6 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uteliaisuus heräsi... Miksi sulla käynnistetään noin aikaisin?

Siis kateellisena vaan, edellinen meni 17 päivää yli eivätkä silloinkaan vielä suostuneet käynnistämään, joten millähän sen käynnistyksen nyt saisi tilattua...

Maaria 32+5