Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepäivähoitajana hankala kysymys teille:

Vierailija
28.01.2008 |

Melko pieni hoitolapseni haetaan päivittäin autokyydillä eikä häntä koskaan laiteta turvaistuimeen tai turvavöihin. Joskus hän jopa istuu jonkun sylissä kun auto ajaa pihastamme.

Tulisiko minun ilmoittaa asiasta lastensuojeluun vai sulkea silmät?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan edes huomauttanut vanhemmille asiasta?

Poliisille tollaiset pitää ilmoittaa.

Vierailija
2/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut vanhemmalle joka noin toimii.

sen verran voit välittää lapsesta, että kysyt miksi hän ei ole turvavöissä, kuten lakikin edellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoitosuhdetta on kestänyt tähän mennessä vasta kaksi viikkoa.

Olen ehkä raukka, mutta olen vasta aloittelija ja toisaalta pelkään että hoitosuhde katkeaa tai saan pikkupitäjässämme haukut niskaani.

Mihin asiasta yleensä voisi ilmoittaa ja millä voin todistaa että näin tapahtuu, autossa kun on kuitenkin olemassa turvaistuin.

-pph

Vierailija
4/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun partio tulee vastaan, näkevät omin silmin, eikä tarvi edes ihmetellä, kuka on ilmoittanut, kun jäävät lennosta kiinni.

Onko sulle pitäjän juoruämmien miellyttäminen hoitolapsesi turvallisuutta tärkeämpää? Kannattaisi ehkä miettiä uudestaan tuota uravalintaasi...

Vierailija
5/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ammattitaidoton! Puhu vanhemmille!

Vierailija
6/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi voi antaa vaan sakot, jos näkee itse. Ja muille se lain rikkominen ei kuulukaan.

Paitsi sulle, sinä näet ja sen verran voit lapsen etua ajatella, ettäolet se aikuinen, joka kysyy.

Harjottele kysymään jotenkin " mukavasti" . Älä syyttäen tuomitse.