Ero edessä
meillä mennyt pidemmän aikaa huonosti. Tapellaan vähän väliä. Ei ollenkaan sovita yhteen! Kulttuurierot on kuvioissa mukana...toissa iltana meillä oli kamala riita ja mieheni kutsui mua huoraksi....huoraksi...:-( eilen kysyin ansaitsinko sen nimityksen ja kuulemma ansaitsin! Tiedän; että englanti ei ole hänen toinen kielensä mutta vaikka selitin, että ketään naista ei sanota huoraksi, nimittely vain jatkui! Tänään yritti pyytää anteeksi mutta mulle riitti!!!! Ei siis ole todellakaan aihetta tollaiseen nimittelyyn...illat istun kotona kiltin vaimon tavoin enka todellakaan juttele muiden miesten kanssa (edes netissä)...en ole ansainnut tätä.
Kamala olo...mutta oon saanut tarpeekseni kun aina tapellaan ja toi nimittely oli kaiken huippu. Mitä vaan voisin antaa anteeksi mutta en tota.
Anteeksi jos on sekavaa tekstia...vahan sekava on mielentilakin...pakko oli purkaa johonkin.
Kommentit (4)
palaan tähän asiaan, josta jo jossain aikaisemmassa viestissä mainitsinkin, mutta miksi miehesi haukkuis sinua huoraksi? Epäileekö että olet käynyt vieraissa? Onko jokin syy epäillä vai keksiikö vain omasta päästään asioita ja kuvittelee että olet ollut vieraissa, vai mistä tuo huoranimitys tuli? Joillakin miehillä on paha tapa, että heitä vaivaa harhaluulo silloin kun itse ollaan käyty vieraissa. Tuntuu että ei saa katsoakkaan toiseen päin kun alteaan jo huutaa, että kuka tuo on ja mistä tunnet sen ja miksi katosit sitä noin. Ootko pannu sitä? Näin yritetään kait saada omaitsensä näyttämään puhtaalta kun vieritetään syy toisen niskaan vaikkei mitään kunnon syytä edes ole. No toisaalta en voi sanoa että näin olisi joka tapauksessa, mutta tuo tuntuu olevan hyvin yleinen syy. Monet näistä ulkomaalaisista (varsinkin afrikkalaiset ja turkkilaiset) osaa puhua just niin hyvin sut pyörryksiin, että vaikka nyt olet häntä jättämässä katsotaan vaan niin olette kohta taas rakastuneita ja elämä hymyilee, ja sinä unohdat kaiken mitä on aikaisemmin tapahtunut. Varsinkin jos miehesi hyötyy (olelupa) sinusta jollakin tapaa, kun uhkaat jättää hänet kyllä ääni muuttuu kellossa.
Kokeile sitä!
Can' t live with them, can' t live without them.
Monet miehet eivät ymmärrä tunteitaan eivätkä pysty pukea niitä sanoiksi joten käyttävät kovia sanoja tai jopa otteita purkaakseen turhautumistaan ja pahaa oloa. Yritä saada hänet avautumaan ja yritä ymmärtää, uskon kyllä että hän on oikeasti pahoillaan tuosta huora-sanasta. Aina voi kokeilla parisuhdeterapiaa, mutta ensin antaa savun hälventyä ennen kun semmosta kannattaa ehdottaa, muuten tulee varmaan aika selkee " EI" -vastaus. Mies ja nainen puhuvat välillä ihan eri kieltä vaikka puhuvatkin samaa kieltä, if u know what i mean. Joskus tarvitaan tulkkia :)
Aina kannattaa yrittää pelastaa avioliitto! Asumuserokin on jo miljoonasti parempi vaihtoehto. Se voisi auttaa näkemään kummankin hyvät puolet ja virkistämään parisuhdetta.
Tsemppiä taistoon!
Monesti temperamenttisellä ihmisellä on suuttuessaan vain tarkoitus loukata pahasti. Ei ole aikaa ajatella mitä suustaan päästää," Iske sinne missä tiedät eniten sattuvan..." Sitten vähän myöhemmin ei ole kanttia antaa periksi että olis sanonut väärin/pahasti. Taas kun aikaa on kulunut ja pää selvinnyt on aika pyytää anteeksi.
Näin ainakin meillä. Mies saattaa sanoa TODELLA pahasti. Huoritellut ei vielä ole mutta eiköhän sekin ole ajan vain kysymys :(
Yleensä mies ei pidä myöhemmin sanomisiaan minään.. Enhän minä niin sanonut... En minä niin tarkoittanut... Mutta kun sinä.........
Tällä hetkellä elämme ihan rauhallista perhe-elämää, tosin välillä paukahdellen. Olen sanonut että jokainen paha loukkaus vie miestä kauemmaksi sydämestä. Käykö joskus niin että on jo niin kaukana etten enää pysty näkemään häntä... Aika näyttää...
Jaksamista !!!!!!!
Huorittelu ja kaikenlainen nimittely on todella ruma ja sivistymätön tapa ja kertoo lähinnä ihmisen omasta henkisestä kehittymättömyydestä ja moraalista.
Se saattuu pahasti ja monesti huorittelija itse ei edes tajua kuinka inhottavalta sellainen kuulostaa. Se jättää syvän arven ja se jää vaivaamaan ja hiertämään pitkäksi aikaa.
Sinun kannattaa vaan ottaa asia puheeksi uudestaan hänen kanssaan, muuten sen yli ei kyllä pääse ja se saattaa tuhota koko suhteen.
Tsemppiä sinulle...
Neuvokaa te muut lisää..