Paljonko maksaisit n.5v vanhoista sinisistä nahkasohvista?
SAmoja myydään vieläkin sotkassa hintaa 1500. Sohvat on muuten tosi hyvässä kunnossa. Paitsi et kahdenistuttavan istuinosan nurkassa on koiran tekemiä jälkiä. Edesmennyt cockerimme tapasi pedata itselleen paikkaa sohvannurkkaan. Sohvia siis kaksi kolmen-ja kahdenistuttava.
Kommentit (49)
ap voi saada sohvansa kaupaksi. Toiset ihmiset tykkäävät sinisistä nahkasohvista. Hinta ei voi olla kova, ehkä max 300 e /tarjous. Ehkä joudut myymään halvemmalla...
Siis voisin vielä jotenkin ymmärtää, jos olisivat hyväkuntoiset 5 v vanhat, mutta ei raavituista todellakaan satasia saa!
Käytetyt sohvat tosiaan menee halvalla; me myimme 2000 euron KANGASsohvan satasella.. oli tyylikäs ja uudenveroinen, mutta ei niistä silti juuri mitään saa.
Utopistinen ajatus tuo 300 euroa.
ja EN ole itse ostanut tätä sohvaa vaan sain sen silloiseen opiskelijakämppään mutsilta ja voin kertoo että muutaman kerran piti niealasta ku näki sen:D ei se muitoilu sinänsä paha oo tässä mallissa mt se väri! ihan hirveee! vähän luulen et saan maksaa et joku vie ton pois.. :)
Lapsiperheessä nahka on paras vaihtoehto. Helppo pitää puhtaana. Pitäkää vaan " hienot" paskaiset kangassohvanne ja katsokaa telkkarista Innoa ja olkaa olevinanne trendikkäitä.
t. Terran väriset Sotkan nahkasohvat omistava. (samoja sohvia myy myös asko, 400 euroa kalliimmalla)
tai kotiin kuskattuna 20e bensarahaa
laatu on aivan perseestä. Sotkan sohvista ei saa käytettyinä yhtään mitään.
Terra ja sininen, YÖK, voiko karseempia värejä olla???
Siniset nahkasohvat...öööö. tulee jotenkin mieleen Dallas ja Jr istumassa soffilla. Niin kasaria kuin olla ja voi.
Vaikka lapsiperhe olemmekin, niin ikinä en ottaisi (edes ase ohimolla)nahkasohvia kotiini.
Jos ovat lastulevyrungolla ja vaahtomuovitäytteillä, niin jälleenmyyntiarvo on max. kymppejä.
koska minä en osta sotkan kalusteita
Ei käyny mielessäkään minkään valtakunnan kagas..
Olisitko itse ostanut markka-aikana KÄYTETYT KOIRAN RAAPIMAT sohvat 1800mk:lla?!?!
Korkeintaan 100e voisi joku maksaa.
Ruskeaa paksua antiikkinahkaa. Väitän, että erittäin trendikkäät!!
jos satut löytämään jonkun, joka haluaa siniset nahkasohvat eikä ole kovin varakas. mut se koiran jälki on kyllä aika paha :/.
me ostamme pian uudet sohvat ja nahkaa. Ja ne meidän laadukkaat nahkaiset voikin olla pian taas in, kun te istutte niissä mikrokuitusohvissanne, joita pilkataan täällä. JESTAS, mitä laumasieluja. Lopettakaa sen Innon tuijottaminen ja käyttäkää aivojanne.
itse en maksaisi mitään, sorry :(
Meillä on Ikean halpis kangassohva ja pidän sen mielelläni.
Paljon parjatut mäntyiset ruokapöydän tuolit aion hioa ja maalata valkoisiksi. Rahaa sisustamiseen ei siis ole kovin paljoa, mutta en voisi kuvitellakaan ottavani meille sinisiä nahkasohvia, en edes ilmaiseksi. Itse asiassa olimme yli vuoden ilman sohvaa ennen kuin ostimme tuon kankaisen.
Mutta siniset ja terranväriset ei todellakaan! Mustaa tai valkoista nahkaa pitää olla. Monilla sisustusalan ammattilaisilla on kotona nahkasohvat...niin minullakin (Iskun). Terv. helsinkiläinen sisustustoimittaja
Laitan nyt vielä, että koiran tekemiä jälkiä tuskin edes huomaa, saatikka et sohvat haisis! Ja voin sanoa et pidän itseasiassa sohvien väristä, sininen ei vain enään sovi olkkarin muuhun sisustukseen. Sohvat on myös ryhdikkäät, mutta eivät ehkä vastaa lököhoususukupolven mieltymyksiä.
Ja jos pitäisi valita näiden puhtaiden ja ehjien (paria naarmua lukuunotamatta) sohvien ja joskus vaaleita olleiden, täynnä epämääräisiä likalänttejä olevien " trendi" sohvien väliltä, ei oo vaikea arvata kumpi voittaa 6-0 =D
Saan sohvista rahaa tai sitten en, pääasia on et ne löytävät uuden kodin, koska käyttöikää niillä on vielä runsaasti.
Kiitos ja näkemiin =D
Katsokaas kun irtopäälliset ja pesuaineet on keksitty...
Sitäpaitsi siniset? Sano nyt ap, että sua edes kidutettiin ja uhattiin aseella kun pakottivat sut ottamaan tuollaiset kammotukset kotiisi.