Miten huoletonta menoa teilla muilla on kotona lasten leikkien suhteen. Saako teilla esim. levitella leluja ympari huushollia, pomputella superpalloja / muita palloja sisatiloissa,
pomppia sängyillä jne. Meillä miehen kanssa jatkuvaa keskustelua siitä mikä sallittua lapsille. Itse olen tottunut omassa lapsuudessa hyvinkin rentoon meininkiin, kun taas miehellä ollut tiukka kuri, esim. pikkuautojen kanssa saanut ajella vain mattojen päällä jne.
Kommentit (22)
Muuten aika vapaata, vessassa ja kylppärissä saa leikkiä vesileikkejä, askartelu ja muu taiteilu sallittu, lelut valtaa yleensä olohuoneen, mutta niin kauan kuin itse sotkunsa siivoavat niin ei haittaa. Kotona ollessani olin paljon tarkempi, kun sitä sotkua piti katsella aamusta ilmaan, nyt työssä ollessa meno paljon vapaampaa. Yksi meinasi unohtua, ovia ei paiskota, pari kertaa nahkat mennyt lasten jaloista kun toinen vekara lyönyt oven kiinni ja toisen jalka välissä. Että siitä syystä meillä pysyy lastenhuoneiden ovet auki, joku ihmetteli kun joku muukin piti ovet auki.
Esimerkiksi superpallom käyttö, juokseminen jne. Ei ne lapset opi, jollei saa harjoitella.
Numeron 11 lista tuntui kurjalta, lapset ilmeisesti saavat vain leikkiä ja lukea hiljaa :(