Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja!

Vierailija
28.01.2008 |

olen finni/akne ihosta kärsivä, finnit eivät ole suuria mutta punaisia ja pieniä ja ovat jotenkin " syvällä" naamassa. Mustapäitä myös jonkin verran.

Tahtoisinkin nyt kuulla kokemuksia mikä auttaisi kasvoihin parhaiten (finnejä siis ei ole muualla kuin kasvoissa) ?

Olen saanut joskus antibioottia akneen mutta se aiheutti ihottumaa eikä auttanut. Eräs lääkäri sanoi että antibiootit ei tehoa finneihin, ainoastaan akneen. Käytössä on ollut myös dalasin ja differin. Apteekin sebamed pesuaine käytössä. Nyt on tilanne se, että olen menossa naimisiin kahden viikon päästä ja tahtoisin saada ihoni sitä ennen kuntoon. Kosmetologiin ei nyt ole varaa kun on kaikki muut häähössötykset päällänsä.

Kiltit ihmiset, vinkkejä kehiin! Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin itse 23-vuotiaana, sain tehokuurin, sittemin iho hyvä.

t. 29v.

Vierailija
2/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö, tällä hetkellä on kondomit käytössä kun häiden jälkeen alamme yrittää vauvaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kävin itse 23-vuotiaana, sain tehokuurin, sittemin iho hyvä.

t. 29v.

anibiootteja, vaan roaccutan.

Vierailija
4/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En syö, tällä hetkellä on kondomit käytössä kun häiden jälkeen alamme yrittää vauvaa!

ap

Vierailija
5/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa tässä nyt ei kamalasti ole, mutta mitä mun nyt kannattaisi tehdä että saisin ihon edes jotenkin kuntoon häitäni varten?

ap

Vierailija
6/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se dalasin nyt käytössä? kannattaa varmaan ainakin laittaa sitä 4-5 kertaa päivässä ja sitten kunnon naamapesut jollakin apteekin akneiholle tarkotetulla aineella. Äläkä käytä meikkiä nyt ennen hääpäivää ollenkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän