Apuja!
olen finni/akne ihosta kärsivä, finnit eivät ole suuria mutta punaisia ja pieniä ja ovat jotenkin " syvällä" naamassa. Mustapäitä myös jonkin verran.
Tahtoisinkin nyt kuulla kokemuksia mikä auttaisi kasvoihin parhaiten (finnejä siis ei ole muualla kuin kasvoissa) ?
Olen saanut joskus antibioottia akneen mutta se aiheutti ihottumaa eikä auttanut. Eräs lääkäri sanoi että antibiootit ei tehoa finneihin, ainoastaan akneen. Käytössä on ollut myös dalasin ja differin. Apteekin sebamed pesuaine käytössä. Nyt on tilanne se, että olen menossa naimisiin kahden viikon päästä ja tahtoisin saada ihoni sitä ennen kuntoon. Kosmetologiin ei nyt ole varaa kun on kaikki muut häähössötykset päällänsä.
Kiltit ihmiset, vinkkejä kehiin! Kiitos!
Kommentit (6)
En syö, tällä hetkellä on kondomit käytössä kun häiden jälkeen alamme yrittää vauvaa!
ap
Vierailija:
kävin itse 23-vuotiaana, sain tehokuurin, sittemin iho hyvä.t. 29v.
anibiootteja, vaan roaccutan.
Vierailija:
En syö, tällä hetkellä on kondomit käytössä kun häiden jälkeen alamme yrittää vauvaa!ap
Aikaa tässä nyt ei kamalasti ole, mutta mitä mun nyt kannattaisi tehdä että saisin ihon edes jotenkin kuntoon häitäni varten?
ap
se dalasin nyt käytössä? kannattaa varmaan ainakin laittaa sitä 4-5 kertaa päivässä ja sitten kunnon naamapesut jollakin apteekin akneiholle tarkotetulla aineella. Äläkä käytä meikkiä nyt ennen hääpäivää ollenkaan!
kävin itse 23-vuotiaana, sain tehokuurin, sittemin iho hyvä.
t. 29v.