Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla EI ole luottokorttia?

Vierailija
28.01.2008 |

Meillä ei ennen ollut, kun miehellä oli luottotiedoissa merkintä.

Nyt otettiin, kun merkintä poistui. Ja luottokortti on kyllä korvaamaton, etenkin etelänreissuilla majoitusten ja auton vuokraamiseen, melkeinpä joka paikka vaatii luottokorttivarmennuksen. Ja saatiin vihdoin otettua pieni autolaina ja vaihdettiin autoa :) Itse en saa luottokorttia, kun olen kotihoidontuella.

Nyt vasta tajusin kuinka kätevä luottokortti on, ja on turvallinen olo, kun tietää että rahaa saa aina, jos tulee jotain yllättäviä menoja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa olisi varmasti tarpeellista mutta paljon tulis ostettua myös sellaista mitä ilmankin pärjää.

Vierailija
22/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en varmaan korttia saisikaan, kun olen valmistunut ja teen pätkätöitä, palkka kuukaudessa noin pari tonnia mutta vaihtelee paljonkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin holtiton rahankäytössä että luottokortti veisi minut luottokieltoon. mieluummin maksan sillä rahalla mikä minulla varmuudella on, en ala arvailemaan onko ensi kuussa varaa maksaa luottokorttilaskua. miehellä on luottokortti ja maksaa sillä oikeesti ihan kaiken. eli siis ruokaostoksia myöten. käteistä ja pankkikorttia hän ei käytä, mutta luotolla ostaa ihan kaiken. älytöntä.

Vierailija
24/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokunen vuosi sitten, kun olin juuri vaihtanut työpaikkaa, osoitetta ja siviilisäätyä. Olen tullut toimeen ilmankin.

Vierailija
25/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi meidän perheen taloudelle ettei minulla ole sitä luottokorttia! Maksan siis käteisellä kaiken mitä ostan. Miehelläni on luottokortti ja sitä emme ole varmaan koskaan käyttäneet, onhan se silti hyvä olla varalta (minkä varalta, en tiedä).

Vierailija
26/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä electronin kehujia: " käy kaikkialla" . No ei todellakaan käy. Mulla on tavallinen pankkikortti ja oikea Visa-kortti. Hyvin pärjää, kaikkialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän