Ei kai joku oikeasti käytä äityispakkausta vauvan kehtona?????
Kommentit (15)
Mutta niin vaan meidänkin muksulle aikanaan vuorattiin pinnasänkyyn äitiyslaatikko pehmoiseksi pediksi. Mahdolliset traumat selvinnevät aikuisiällä ;)
Vierailija:
Pieni vauva joka nukkuu pahvilaatikossa!!! :(
Se oli tosi kätevä. Ei muuta kuin kansi päälle niin vauva sai nukkua rauhassa, eikä ollut vaaraa, että meidän kissa olisi mennyt sinne.
Kiikkuu mukavasti ja on sopivan pieni ja turvallisen tuntuinen vastasyntyneelle...
kyllä meidän pikkuinen nukkui siinä pahvilaatikossa ekat kuukaudet. laatikossa oli patja, reunapehmusteet jne eli ei varmasti näyttänyt pahvilaatikolta. olisiko pieni lapsi pitänyt heti laittaa isoon pinnasänkyyn? meidän lapsi ainakin nukkui rauhallisemmin kun oli tuollainen tiiviimpi peti. tätä petiä oli myös helppo siirrellä pinnasängyn ja meidän oman sängyn välillä.
kunhan vähän peitoilla laittelee! en ole minäkään koskaan ymmärtänyt että miksi ihmeessä lapsia siinä nukutetaan... vaikka muuten olenkin 100% äitiyspakkauksen kannalla! =)
että saa ihan kehdoksi vai onkohan joku vaan tehnyt semmoiset itse kun olen nähnyt. Meillä oli oikea kehto, mutta askarteleva ystäväni teki laatikosta aivan mahtavan pesän vauvalleen. Ompeli semmoiset ihanat kuminauhalla laitettavat reunukset ja sisäpuolen vuorasi kankaalla myös. teki hienoja yksityiskohtia ja se oli hienoin vauvansänky mitä olen ikinä nähnyt
Useimmat eivät kuitenkaan pidä laatikkoa kehtona vaan ihan sänkynä. Siihen saa vielä tehtyä itse tai ostettua kauniit reunakankaat niin ei edes näytä laatikolta.
Itse en ole lapsia laatikossa nukuttanut, mutta en näe siinä yhtään mitään outoa tai pahaa. Hyvä pieni ensisänky.
ympyrä sulkeutuu..(Ja tämä ei ole provo, en oikeesti ymmärrä, mikis laittaa rahojaan kalliisiin arkkuihin?).
että en todellakaan itse laittaisi vauvaani pahvilaatikkoon elävänä
kun isoveli vielä nukkui pinnasängyssä.
Ihme, että tästä huolimatta hän on suhteellisen tasapainoinen 8-vuotias, tämän traumaattisen alun jälkeen...
...maksoivat yli 50 e, käytetty puinen kehto piti hankkia, mutta siisti olisi maksanut vähintään 80 e (huutiksessa). Laatikosta saa kätevän kevyen kehdon pariksi kolmeksi kuukaudeksi, sitten vauva siirtyy 60 v vanhaan (eli antiikkiseen!) isoisän tekemään pinnikseen...
4: