Voi ei! Mun mies oli nähnyt kaverin miehen yhdessä homopaikassa miehen kanssa tanssimassa.
Mieheni oli siis työpaikan illanviettoporukan kanssa sattumalta päätynyt sinne. Hän ei ole mikään suvaitsematon tapaus, mutta kieltämättä näky oli yllättänyt. Minuakin kyllä yllättää - mietin, pitäisikö kaverilta kuulostella, onko tietoinen miehensä taipumuksesta.
Kommentit (24)
on hieman eri käsitys " tosimiehestä" . Sinun tosimiehesi edustanee rajoittunutta punaniska-tyyppiä ja minun " tosimieheni" miestä, joka menee ja joraa siellä missä huvittaa.
Tuskinpa tämä mies mikään homo on -se ei ainakaan tee hänestä homoa jos hän tanssii miesporukassa homobaarissa. Tai jos näin todella olisi, oikeastaan kaikki ystäväpiirimme heteromiehet olisivatkin homoja.
Meidän kaveripiirissä on tapana käydä aikas usein ulkona ja myös usein tulee mentyä loppuillasta yhteen tämän kaupungin parhaista jorauspaikoista- ja tämä paikka on gayclubi. Siellä käy sakkia joka lähtöön, rekkalesbosta hetero-insinööriin. Ihan kaikkia ja kaikilla on kivaa, koska henki paikassa on kiva, kukaan ei örvellä ja hauskaa saa pitää todella lujaa :o) Voin vain suositella -varsinkin vähän suppeamman maailmankuvan omaaville. Voisitte yllättyä positiivisesti.
koska olen perheellinen lesbo
mutta toisinaan käyn. ja kyllä, kyllä siellä käy heteroitakin