Löllöpyllyt not 4-ever 5.viikko käyntiin!
Toivottavasti en loukannut ketään kun pinoa availi, mutta kun alotusta ei vielä näy niin otin vapauden aloitella uutta viikkoa!
Kommentit (26)
Puolen tunnin rauhallinen kuntouinti kuluttaa vain 147kcal!!!
Paibai! Käännäpä tappio voitoksesi! Hienoa, että menit uimaan, kaloreitakin kului mukavasti! Ja kyllähän me kaikki muutkin vikonloppuna sovellamme vähän rennompaa linjaa, joten jälleen! --et ole herkuttelujesikaan kanssa yksin!
Mulla kans piti pitää karkkipäivää vasta tänään sunnuntaina, murra perjantaista asti oon kyllä taas nautiskellut ruoasta, leivonnaisista, jäätelöstä ja karkeistakin! ja tosiaan tänään mennään vielä kylään... Mutta sitkeys arkena antaa vähän löysiä viikonloppuunkin, ja eihän elämä pelkkää laihduttamista ole!! Miehellä tänä viikonlopppuna vapaata, ja se on tosi harvinaista, joten vieraita on kutsuttu ja herkuteltu sitten pitkän kaavan mukaan... Huomenna palaan taas ruotuun ja spinningillä aloitan taas uuden viikon!
Nähdään!
Vähän on herkuttelu riistäytynyt täälläkin nyt käsistä. Perjantaina...jätskiä, lauantai päivä meni hyvin mutta illalla taas tuli haettua ihanat kebabit miehen kans...tänään söin laskiaispullan, mutta en pahemmin tunne edes morkkista. Välillä saa ja pitää herkutella kun sitten muistaa palata taas ruotuun.
Ja liikkumisesta. Ei saa mollata itseään...muistakaa, että parempi se vähäinenkin liikunta kuin se sohvalla makoilu. Ja se pitää kanssa muistaa, että ei saa aina ajatella, että paljonko palaa kaloreita (menee muuten koko into liikunnasta)...sillä ei loppu viimeksi ole väliä vaan sillä, että itse nauttii juuri siitä liikunnasta. Arkiliikkuminen on ihan yhtä hyvää liikuntaa painon hallintaa aatellen...kauppaan kävely/ostosten kantaminen, rappusten kävely, siivoaminen ja jopa muksujen kanssa leikkiminen kuluttavat kaloreita. Niitä vaan tulee harvemmin laskettua.
Itselläkin välillä tympii kun paino ei meinaa tippua, mutta pitäis muistaa olla itselleen armollinen ja iloita jo lähteneistä kiloista.
Tsemppiä naiset. Kyllä se siitä. Kevättä kohti mennään lujaa...
pudotettavaa olisi 20 kg. aloitin viikolla 1 UUDEN ELÄMÄN ja ihan ok on mennyt. viikko-pudotukset ovat olleet 0,2-2 kg välillä, kokonaispudotus on nyt 4,7 kg. punnitusaamu on mulla torstaisin. olen 161 pitkä ja lähdin 86 kilosta...
kaksi lasta on, tyttö 3,5 vuotta ja poika täyttää juuri vuoden. lapset ovat tässä, joten olen päättänyt nauttia loppuelämästä hieman hoikempana. ihan laihaksi en haluakaan, mutta semmoinen sopusuhtaisuus on tavoitteena. muutama liian pieni vaatekappale odottaa palkintona tuolla vaatekaapissa, lisäämässä motivaatiota.
liikuntaa kerkiän todella huonosti harrastaa, lasken Painonvartijoiden pisteitä.
sunnuntaisin on meidän perheessä aina herkkupäivä, maanantaisin palaan takaisin ruotuun. niinkuin tänäänkin... eilen tuli syötyä hampparia, laskiaispullaa, nakkeja ja kokkelia, pizzaakin, juotua punaviiniä. tänään otinkin sitten kasviskeittoa pakkasesta ja söin sitä lounaaksi.
tsemppiä meille kaikille! teidän mukavat kirjoitukset ovat jo auttaneet monessa kohtaa, senpä takia halusin liittyä teidän joukkoon.
kävin sitten tänään uimassa. Puolituntia koetin uida päästä päähän...Eikös se ollut puolituntia kun pitäs vähintään harrastaa liikuntaa päivittäin? Kotona sitten vedin tässä pussillisen m&m karkkeja kun ukolta oli jäänyt tohon pöydälle...niitä missä on pähkinöitä sisällä. Vilkasin sitten pussin kyljestä montako kaloria tuli mussutettua ja siinä luki että sadassa grammassa on yli 500 kaloria...Hui! Enhän mää saa tänään sitten oikein paljon muuta syödä kun aamupalaksikin vedin nassuun 6 suklaista isoa keksiä. Ja toi m&m pussikin oli 250g pussi. ÄH ja ÄH...Nyt tulee lipsuttua oikein kunnolla ja joka päivä :) Miten se eka kuukausi olikin niin helppo? Tämä toka kuukausi ei hyvin ala. Mutta käyn kampaajalla ens viikolla. Tuliskohan siitä taas parempi olo ja jaksais taas jatkaa :)
Kiitos kannustuksista, tosiaan oon epätoivoinen kn tuntuu että tekis mieli jättää tämä laihdutus kesken :) Syödä vaan kaikkia herkkuja ja pizzaa ja sitten ne vaivoin pois saadut viis kiloa tulis rytinällä takasin. Käynpä siellä hiiriemon suosittelemilla internet sivuilla kattomassa kuinka paljon puolen tunnin uiminen kuluttaa kaloreita. Tsemppiä vaan kaikille muille! Toivottavasti teillä menee paremmin ku mulla :)
Kyl mää vielä tästä itteni kokoan jotenki, toivottavasti.