Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka inhoavat imurointia?

Vierailija
04.04.2014 |

Inhoan imurointia ihan yli kaiken, kaikki muut kotityöt teen mielelläni. Tänäänkin olisi pitänyt imuroida niin mieluummin lakaisin lattiat harjan ja rikkalapion kanssa. Sitten kun on pakko imuroida niin ehkä imuroin tai vain lakaisen. Onko muita joille se imurointi on kaikkein inhottavin tehdä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Siksi en osaa edes käyttää imuria. Mies imuroi.

Vierailija
2/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:15"]Minä. Siksi en osaa edes käyttää imuria. Mies imuroi.

[/quote]

Minä kyllä osaan käyttää mutta en halua. Jotenkin inhottava se ääni ja että pitäisi sellaista mötikkää raahata perässä mikä vetää matot rullalle ja törmää jokaiseen oven karmiin. Meillä ei mies suostu imuroimaan kuin hampaat irvessä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa kunnon imuri. Sellaisella seisovalla mallilla on paljon helpompaa. Itse vihaa lakanoiden vaihtoa ja silittämistä.

Vierailija
4/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan mutta en läheskään niin paljon, kuin puhtaitten pyykkien lajittelua ja kaappeihin viemistä. Sitä suorastaan vihaan. Muut kotityöt on ihan ok.

Vierailija
5/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:19"]Hankkikaa kunnon imuri. Sellaisella seisovalla mallilla on paljon helpompaa. Itse vihaa lakanoiden vaihtoa ja silittämistä.

[/quote]

Joo kunnon imurista olen haaveillut, olisi ihana jos löytäisin jonkun fiksun mallisen mitä ei tarvitsisi niin vetää perässä.. Lakanoiden vaihto on ihan kivaa, ainoastaan tuplatäkin pussilakanan laitto on vaikeaa lyhyellä varrella ja yksin, onneksi tuo mies yleensä siinä auttaa vaikka vähän vastentahtoisesti. Silittäminen on myös inhaa, mutta mieluummin silitän kuin imuroin :D

Ap

Vierailija
6/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jåå, vihaan ja nyt olis pakko imuroida, kun kohta tulee puhdas matto ja koira takasin taloon..... Helpompaa ilman koiraa imuroida j pakko ennen uutta mattoa imuroida. Nyt imuri ollu auki tossa lattialla kuivumassa pari vkoa.... Menin imuroimaan koiran vesikupin sisältöä epähuomiossa....

Vierailija
7/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:25"]Jåå, vihaan ja nyt olis pakko imuroida, kun kohta tulee puhdas matto ja koira takasin taloon..... Helpompaa ilman koiraa imuroida j pakko ennen uutta mattoa imuroida. Nyt imuri ollu auki tossa lattialla kuivumassa pari vkoa.... Menin imuroimaan koiran vesikupin sisältöä epähuomiossa....

[/quote]

Haha :D aika hyvä. Joskus asuntolassa ihmeteltiin kun imuri ei toiminut ja avattiin se niin oli täynnä sokeria ja ei tietenkään pussia paikallaan :D

Vierailija
8/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi on aina ollut inhokki numero yks. Sitten jossain vaiheessa aloin imuroida vain keittiön, vain eteisen jne. Sillä se melu jo saa verenpaineen nousemaan. Meillä ei oo juurikaan mattoja, helpottaa. 

Hyvä imuri helpottaa vähän, myös se, että imuri on aina käyttövalmis. Meillä on semmoinen oventausnurkka, jossa imuri aina seisoo. Ei siis ole kaapissa. Uskomattoman paljon auttaa sekin, kapista letkun päähän saaminen on nyt historiaa! 

Robotti-imurista haaveilen. Kokemuksia kellään?

Vierailija
9/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hep! delegoinkin sen kokonaan miehelle. tästä syystä piti hankkia äänetön, näpsä imuri jonka ominaisuuksia vertailtiin pitkään nettipalstoilla ja myymälöissä :D no ei haitannut, syynsä ne kullakin ryhtyä imurivastaavaksi.

inhoan myös käsitiskiä mutta onneksi sitä tulee vähän kun on nykyään tiskikone. miten pyykkien viikkauskin on niin tympeetä puuhaa? pesen, tahrakäsittelen, kuivaan ja ripustelen kyllä mutta sitten tulee stoppi..

Vierailija
10/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, inhoan imurointia. Sitä kamalaa melua ja raahausta. Pyykinpesu on mukavaa, pidän niiden viikkaamisesta ja silityksestä. Samin muut kotityöt teen mielelläni, imurointi on vain vastenmielistä.

Vierailija
11/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa se melu on iso syy miks en halua imuroida, oon aina inhonnut sitä ääntä ja jotenkin en kestä kuunnella sitä. Mulla on kyllä muutenkin tosi herkät korvat melun suhteen. Robotti imurista ei ole kokemusta mutta voisi olla ihan loistava, meillä ei ainakaan ole hirvestä mitään mihin voisi törmäillä tai minne ei pääsisi. Ainoa että puuroskaa tulee paljon että ei ehkä niitä vetäisi mutta ei vedä kyllä nykyinen imurikaan.. Meillä minä olen nyt työttömänä ja mies töissä, ehdotin että voisi osallistua kotitöihin niin sanoi että hän käy töissä, ei tarvitse. Silti minä maksan ruuat ja teen kaikki kotityöt isossa omakotitalossa. Entäs kun minäkin menen töihin, kuka sitten hoitaa ne hommat?

Vierailija
12/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mitä jos mies ei suostuisi imuroimaan tai tekemään muuta kotityötä? ei vaan suostuisi? pistääkö sika pihalle vai katsella epäjärjestystä -> tehdä itse? mun mies pitkien keskustelujen jälkeen (lue 3 vuotta nalkutusta) otti osansa kotitöistä mutta mitä jos se ei vaan olisi ottanut, olisko ollut pokkaa laittaa kestolaiska mies kiertoon :O

kestolaiska mies perusteli että laittaa OMAT vaatteensa ja tiskaa OMAN kuppinsa ja pitääkö niitä lakanoita koko ajan vaihtaa ja imurointia ei tarvi kuin joka toinen viikko jos tuntuu siltä jne eli väh viikko samoja vaatteita, kk samoja lakanoita, sama kuppi ja lautanen koko viikon... yök sanoin minä mutta vaihtoehtohan on silloin että minä tiskaan omat astiani ja nukun puhtaissa lakanoissa itse?

t ääni käheenä oleva pirttihirmu

Vierailija
13/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään oikeastaan enemmän siivota kuin tehdä ruokaa. Pidän toki syömisestä ja ruuasta, mutta on niin ärsyttävää kun siihen ruuanlaittoon menee aikaa, vaikka kaupasta saisi valmiina :D Ja tulee tiskiäkin niin paljon... Ja jotenkin se on niin hidasta. Ärsyttävää odottaa, että alkaako jo kiehua tms.

Imuroimisesta en ole tykännyt sen takia koska imuri on vanha ja likainen, ja painavakin. Haluaisin uuden...

Vierailija
14/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan!! Ällöttää kun se hönkii niitä kuumia ilmojaan nilkoille, ja imurin hajukin on oksettava (imuri on uusi, joten kyse ei ole mistään mädäntyneestä pussista). Helvetin mötikkä törmäilee joka vitun paikkaan, rullaa matot allensa ja kissakin vetää hepulit. Hiki tulee ja selkää alkaa särkeä.

Vierailija
15/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:14"]

Inhoan imurointia ihan yli kaiken, kaikki muut kotityöt teen mielelläni. Tänäänkin olisi pitänyt imuroida niin mieluummin lakaisin lattiat harjan ja rikkalapion kanssa. Sitten kun on pakko imuroida niin ehkä imuroin tai vain lakaisen. Onko muita joille se imurointi on kaikkein inhottavin tehdä?

[/quote]

Minä, minä # viittaa kaksin käsin#.

En ymmärrä, missä tilanteissa voi olla pakko imuroida. Älkää kertoko, en välittäisi kuitenkaan vaan olen aivan onnellinen rikkalapion, luudan tai tarpeeksi ison lastan ja rätin kanssa siivotessani.

Ainoa missä olen havainnut imurin hyödylliseksi on se, kun jotain esim. sokeria tai jotain pientä roskaa lentää pitkin lattiaa.

Amerikkalaiset naiset kuulemma pitävät kovaäänistä imuria tehokkaampana, siksi kenenkään ei ole tarvinnut tehdä meille imurin ääntä inhoaville äänetöntä imuria.  Mutta onhan eri maihin erilaisia pesukoneitakin, miksi ei imureita?

En ole enää ihan varma, kumman ääntä inhoan enemmän: hammaslääkärin poran vai pölynimurin. Ja hammaslääkäriä olen sentään pelännyt koko ikäni.

Vierailija
16/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan imurointia ylikaiken! Selkä nuoresta iästä (22) niin romuna, että imuroinnin jälkeen ei meinaa päästä kunnolla kävelemään... Meillä vielä 3 kissaa, joten karvoja riittää ja joka toinen pv saa imuroida koko huushollin.

Vierailija
17/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh, imuroin about 1/3 ja piti tulla tauottamaan tänne avlle.... Ompas hirveetä hommaa ja imuri haisee!!! No johtuu varmaan siitä vesionnettomuudesta vaikka pussin ja suodattimet vaihdoin sekä annoin imurin kuivua auki kauan. t7

Vierailija
18/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono imuri, siksi et tykkää imuroida :)

Vierailija
19/41 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Kamala mölinä (joo uskoisiin vähemmälläkin, että on tehokas) ja törmäilee sinne tänne. Tänään just kaivelin legoa pölypussista (just ehdin nähdä vilauksen, kun hujahti menemään), olipa hauskaa. Olen miettinyt jotain hyvää moppia, mutta vaikka suuren osan matoista vienkin ulos, on joitain, jotka yleensä imuroin ja vien vain välillä ulos, että mitä niille sitten tekisin?

Vierailija
20/41 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita korvatulpat korviin imuroinnin ajaksi.