G: Minkä ostamiseen olet koukussa?
Mä vastustan turhaa kulutusta ja olen huono shoppailemaan esim vaatteita, mutta kahta asiaa voisin ostaa tilini tyhjäksi: erilaisia teelaatuja sekä cd-levyjä.
Kommentit (26)
Ristiriita periaatteen ja käytännön välillä läpäisee meidät kaikki.
Lautasliinoja, meillä riittää niitä vaikka 1000hengen kekkereille.
Lisäksi mulla on ollut puolen vuoden ajan käsittämätön vimma ostaa legoja! Sairasta....
Aina tulee käytyä katsomassa, olisiko tullut jotain uutta kivan väristä lankaa ja usein sitten tarttuu jotain mukaan.
Kirjat on toinen, joita tulee ostettua ihan liikaa , vaikka yhtä hyvin niitä voisi lainata kirjastosta. Varsinkin, jos on tullut hankittua jostain hyvästä kirjasarjasta pari teosta, niin sitten pitää saada loputkin sarjan kirjat itselle. :P
kun juuri tuolla lailla minunkin tulee osteltua
Vierailija:
Aina tulee käytyä katsomassa, olisiko tullut jotain uutta kivan väristä lankaa ja usein sitten tarttuu jotain mukaan.Kirjat on toinen, joita tulee ostettua ihan liikaa , vaikka yhtä hyvin niitä voisi lainata kirjastosta. Varsinkin, jos on tullut hankittua jostain hyvästä kirjasarjasta pari teosta, niin sitten pitää saada loputkin sarjan kirjat itselle. :P
Olen ollut lapseni kanssa sairaalassa toista viikkoa ja saanut joka päivä kahvitx3 muumimukissa ja nähnyt näin ollen melkoisen valikoiman ja ne on ihania =)
En ole lukenut kuin puolet kirjahyllyni kirjoista mutta silti aina pakko ostaa kirja kun vähänkin kiinnostava yksilö tulee vastaan. Onneksi niissä ei ole parasta ennen päivää joten onpahan ainakin lukemista eläkepäiville, heh.
Toinen on Activia jugurtti, pakko ostaa aina kun menee jugurttihyllyn ohi.
Toinenkin suklaamerkki houkuttaa usein, nimittäin se pirkan mansikkajogurtti(?). Maksaa vain 60 senttiä ja on HYVÄÄ!
Meillä on kyllä varaa siihen, mutta leluja on jo muutenkin ihan tarpeeksi.
Toinen on säilykkeet, en voi käydä vain maitolitraa kipasemassa lähikaupasta, pakko ostaa tonnikalaa, tomaattimurskaa, oliiveja...
Meillä voi joskus olla vaikka 5pulloa ketsuppia jääkaapissa :)
ostan kasvonaamioita, seerumeja, voiteita jne.. kasapäin.. ne on kalliita.
Erilaiset kipposet, esim. Orthex. Ämpärit, vadit, saavit yms. käyvät myös. :)
Ihan joka kauppareissulla en viitsi tätä fetissiäni toteuttaa... :P
Unelma olisi saada käytettyä edes yksi loppuun, mutta kun niitä on taskut, käsilaukut, meikkipussit ja laatikot pullollaan. Eikä kuitenkaan ikinä silloin käsillä, kun tarvitsisin, eli ei kun kauppaan ja ostamaan uusi. ;)
Vierailija:
Ristiriita periaatteen ja käytännön välillä läpäisee meidät kaikki.
ja välillä jotain lasten lelusarjaa tulee ostettua liikaa.
mutta uuden laukun ostan parin kuukauden välein, 100-300e arvoisen...
Ostan kyllä paljon käytettynä, joten saanen jotain anteeksi... :)
Kotiin ja lapsille, mutta ei koskaan oikeastaan itselle.
Ihan logiikkasi ei vielä auennut... =) Ostathan edes reilun kaupan teetä? ja musiikin voi ostaa netistäkin niin ei tule turhaa jätettä..