Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako acon25 " vääriä" haamuja/viivanpaikkoja?

27.01.2008 |

En ole ennen haamuihin aiemmin omalla kohdalla törmännyt, mutta muistelisin että juuri tästä aconista olen lukenut että antaa " vääriä" haamuja. Onkohan näin?

Omassa haamussa on häivähdys väriä, ihan helposti sen huomaa siinä ikkunassa nyt jälkeenpäin, mutta kaksi minuuttia testin tekemisen jälkeen kun katsoin tuloksen, mitään en siinä huomannut. En kyllä niin tarkasti tiiraillutkaan, katsoin vaan ettei siihen alkanut piirtyä mitään siihen testiruutuun kostumisen myötä, meikkilin siinä ja sitten kun kaksi minuutti oli mennyt niin vilkaisin ettei viivaa näkynyt ja lähdinkin muihin hommiin.

Myöhemmin olin heittämässä testiä pois mutta huomasin heti siinä hennon viivan, katsoin ensin onko siinä ikkunassa jokin naarmu tms. mutta lähemmin katsottuna huomasin siinä viivassa väriäkin. Olen joskus vanhassa, kuivassa, testissä nähnyt viivanpaikan, sellaisen värittömän, ja tämä ei ole samanlainen. Yhtään en uskalla toivoa, mutta pitää nyt kuitenkin varmistella millaisia kokemuksia muilla on kyseisestä testistä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungen tähän samaan ketjuun..

Itse ostin noita Aconin Erittäin herkkä liuskaraskaustesti 10 mIU/mL hCG.

Onko kokemusta kuinka varmoja nämä ovat. Tein testin 10 päivää yhdynnän jälkeen ja sain en saanut muuta kun kontrolli viivan aikaiseksi.

Nyt on täti myöhässä kolme päivää ja kovasti mietin että pitäisikö testailla uudestaan vai odottaa vai mitä.. Jännittää..

Olo on enemmän kuin turpea aristuksia eikä muita ole. Tosin alavatsa nippailee koko ajan ja juoksen vessassa katsomassa että joko ne nyt alko...

Kun eikös tuon testin pitäisi olla herkimmästä päästä ja näyttää viivat melko aikaisessa vaiheessa..

Tuossa 10 päivää yhdynnästä oli menossa kp 25/26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla