Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi kesänä pienten lasten kanssa Pärnuun, Kokemuksia?

Vierailija
27.01.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärnu on kaunis paikka. Mutta varsinaisesti lapsillehan siellä ei ole mitään erikoista.



Mikäli kylpylää olet ajatellut, unohda. Pärnun kylpylöillä ei ole mitään tekemistä kylpylä sanan kanssa. Uima-altaat " kylpylöissä" ovat kantti kertaa kantti ja kylmää vettä. Nuo " kylpylät" keskittyvät erilaisiin hoitoihin aikuisille.



Jos Tallinnassa olet käynyt, niin samantapaistahan Pärnussa on, toki kauniinpaa

Vierailija
2/4 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtava uima-allas osasto. On poreamme, lasten allas, villivirtaa, liukumäkiä ja vaikka mitä, upea siisti ja mukava paikka myös perheen pienimmille. Itse ranta on ihana, piiitkälle matala, hienojakoista kultaista hiekkaa ja lapset nauttii. On puistoja ja nurmikoita missä kirmata, nautitte varmasti. Paikallisten palvelu on nyreää, mutta se alkoi jo enemmänkin huvittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla positiivistakin.



ap

Vierailija
4/4 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, onko mitään hyvää mainittavaa? :)



ap