Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko olla raskausoire?

Vierailija
27.01.2008 |

Onko lisääntynyt valkovuoto tavallista raskaana? Mulla kun ei semmosta juurikaan ole ja nyt tuntus olevan. Mitä muita syitä tähän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla kysyisin tässä ketjussa, että miten se kohdunnapukka käyttäytyy hedelmöittymisen jälkeen?

Vierailija
2/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luulis olevan jotain muitakin oireita? No menkat vois olla tulossa, mutta ovat jo myöhässä muutaman päivän ja ajattelin toiveikkaasti että jos nyt tärppäis viimein =)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että tekisin muutaman päivän pääästä toisen. Toivoisin vain että olis oire ja siks kyselen onko kellään tällästä oiretta ollu raskaana ollessaan. Mulla ei ennen menkkoja ole koskaan ollut lisääntynyttä valkovuotoa. Yleensä vaan vitun kipee selkä. Ja sekään ei nyt ole oireillu.

ap

Vierailija
4/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein eilen kirkaan plussan apteekin halvimmalla 4 euron testilla ja menkat pari päivää myöhässä.

Vierailija
6/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se testi ei näytä heti plussaa oli sit minkä hintanen testi tahansa. Mullakin viimeks oli ihan tosi haalea viiva ja muutaman päivän päästä terävämpi. Ja tiedän myös niitä joilla negatestaus ja seuraava onkin jo plussa. Joskus vaan tekee sen testin niin hätäsesti liian aikasin.

Vierailija
7/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina testasin vitivalkoisen negan. kuukautisten piti alkaa torstaina ja kuukautiskivut tuli tiistaina ja kesti torstaihin. Perjantaina kivut loppui kuin seinään ja toiveikkaana testasin, mutta nega tuli :( Elättelin kuitenkin toivoa, mutta yöllä alkoi taas kovat kivut ja itkin jo, ettei koskaan tärppää enkä koskaan saa lasta. No, kivut taas loppui ja tänään ei ole sattunut yhtään.

Verta ei ole tullut koko aikana pätkääkään. Mitä ootte mieltä, oisko mulla vielä mahdollisuutta olla raskaana vai onko tämä joku tulehdus/hormoonihääiriö? Ajattelin huomenna taas testata, jollei menkat ala yön aikana.

Jännittää ihan kamalasti.