Kuinka moni teistä arvon naiset...
...vain odottaa että mies tekee aloitteen? Ja kuinka moni ottaa aloitteen omiin käsiinsä?
Kommentit (17)
Jotensakin herää kysymys, että mikä oikeastaan on aloite. Sekö, kun ottaa asiaan puheeksi, vaiko jo se, että katsoo pitkään ja antaa ymmärtää että ymmärtää antaa?
En minä ainakaan viitsi tehdä aloitetta, jos minusta tuntuu, että tilanne ei ole otollinen. Ehkä aloitteet lähtevät siis jonkinlaisesta seksin suhteen myönteisestä perusvireestä. Jos se puuttuu, toinen leimautuu pihtariksi ja toinen vonkaajaksi. Tästä onkin enää lyhyt askel maailmaasyleileviin johtopäätöksiin aloitteidenteosta parisuhteen tilan kuvaajana.
Seksiä meillä on 3-5 kertaa viikossa ja ehkä kerran viikossa minä teen aloitteen. Mies haluaisi vaikka joka päivä, mutta minä en jaksa innostua ihan niin usein, paitsi loma-aikoina ja silloin kun lapset ovat mummolassa. Yhdessä ollaan oltu 23 vuotta.
Mies tekee joskus kun tahallani en ole muutamaan päivään häirinnyt. Miehen aloitteet ovat kyllä onnettomia, tulee viereen ja ottaa kädestä kiinni! Haloo? No yleensä siinä vaiheessa olen jo niin kuuma, että revin itseltäni ja mieheltä vaatteet pois ja aloitan hommat. Mies yleensä makaa sängyssä ja odottaa käskyjä.
Joskus mies, mutta hänen yrityksensä ovat kyllä surkeita. Missä tosiaan luuraa ne miehet, jotka osaavat tehdä aloitteita?!
tehdä kunnollisia aloitteita? Kummasti aloitteet kuivuu kasaan pitkässä suhteessa. Millainen on kunnollinen aloite ihmisen kanssa, jonka tuntee läpikotaisin? Pitääkö pelleillä vai käydä suoraan asiaan?
Missä tosiaan luuraa ne miehet, jotka osaavat tehdä aloitteita?!
Kyllä mieheni pitää minua seksikkäänä, vaikka siis lähes aina minä teen aloitteen. On vain tottunut siihen, että minä olen se aloitteentekijä.
Kunnollinen aloite ottaa toisen huomioon eikä mitään illalla nukkumaan mennessä "et sä viitsis" -asenteella hinkkaamista takaapäin. Jotain vihjailua, tiettyä hymyä, hyväilyjä, hieromista, kehumista, suukottelua niskasta. Jotain mistä tulee hyvä mieli harrastaa seksiä eikä tosiaankaan mitään hinkkaamista tai yhtäkkiä käsiks käymistä. Musta helpompaa on nimenomaan tehdä aloite tutun kanssa, koska tietää mistä toinen tykkää ja mistä ei.
Minä olen aina se joka aloitteen tekee. Minä en jaksa odotella miehen alotteita. Itse haluan seksiä päivittäin ja miehelle taas riittäisi kerran viikkoon. Kultainen keskitie on löytynyt ja seksiä hararstetaan 3-7 kerta viikossa. Aina minun aloitteestani.
Joskus joudun pettymään mutta usein saan... aloitus voi olla vaikka viesti päivällä tai muuta kiusoittelua:)
käytännössä aina aloitteet. Viimeiseltä vuodelta mies on tainnut tehdä aloitteen kahdesti:(
teen aina miltei alotteen.. usein huonoin tuloksin
Mies on yleensä heti menossa mukana, tosin tekee kyllä itsekin aloitteita, jos mä en muutamaan päivään tee. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta.
vieläkin, vaikka yhdessä on oltu jo 19 vuotta. Eli vastaa aloitteisiini innokkaasti.
Joo saisi mies enemmän aloitteita tehdä, oon nyt pari kk odottanut koska hän aikoo mut yllättää mutta ei ole vielä tapahtunut. Seksiä harrastetaan mun aloitteesta ja sen takia on nyt pari kk ollut aika hiljaista. Tiedän että mieheni mieli tekee mutta en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta. Ottaisi vaan niin kuin luolamies!!!!
kimpassa 12 vuotta ja seksiä 2-3xvkossa.
Jos ei tee silloin kun on pienikin mahdollisuus, niin tiedän, ettei huvita ollenkaan, eikä minun aloitteellani ole väliä. Minulla kyllä ollut seksihalut muutenkin kateissa raskauksien ym. aikana.
Itse kyllä annan aika suoriakin merkkejä siitä, että tänään haluttaisi, esim. alusvaatteilla, nakuilemalla, vilauttelemalla jne. joista tiedän miehen syttyvän. Minulla on niin (ja mieskin siis sen tietää), että jos joudun tekemään ' oikean' aloitteen itse, tunnelma lässähtää omalta puoleltani siihen paikkaan. Vaikka onhan vihjaileminenkin jonkinlainen aloite.
Homma toimii näin kohtalaisesti, tosin haluaisin seksiä paljon useammin. Usein mies nukahtaa viereen vihjeistä huolimatta, häntä ei siis haluta yhtä usein :-/