Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerä riita, typerä, typerä, typerä!!!

Vierailija
27.01.2008 |

Sain taas!!! korvat kipeeksi kun menin huomauttamaan miehelle että olisi ollut kiva jos olisi laittanut ruoan jääkaappiin jotta itsekin olisin voinut syödä kun kotiin tulen! Ei kuulemma ehtinyt! Ei ehtinyt! Sanoi hänelle että se vie vain muutaman sekunnin kun ruoka on jo jääkaapissa! Alkoi huutamaan mulle, en edes tiedä enää mitä koska menen ihan lukkoon enkä kuule silloin itse asiaa. Menen paniikkiin. Läppäsin miestä kaukosäätimellä poskelle (väärin! tiedän)...ja sanoin että antaa olla viimeinen kerta kun huutaa mulle! Lähdin tupakalle ja sen jälkeen pakenin makkariin. Enkä tule pois ennen kuin mies tajuaa virheensä. Pyytää anteeksi. Sen jälkeen on mun vuoro.

On se kumma: Kun mies on töissä, on hänelle jääkaapissa aina odottamassa päivän ateria, hän saa vatsansa kylläiseksi. Mutta sitten kun on kyse musta niin turha toivo. Ellen sitten tahdo syödä monta tuntia vanhaa ruokaa joka on lojunut tiskipöydällä.

Olisinpa vain pitänyt turpani kiinni.

Kotiin kun tulin sain korjata kokkauksen muutkin jäljet pois. Ei ikinä muka itse niitä ehdi laittamaan. Mutta sitten on kuitenkin aikaa pelata konsolipelejä! Mä olen niin täynnä tätä että kaikki on mun harteilla sillä välin kun muut vaan sluipaa. Kunpa mäkin voisin vaan heittää liinan kehään ja luovuttaa. Mä olen väsynyt. Syönpä sitten kai leipää tai kokkaan itselleni (ja vain itselleni) jotain oikein hyvää.

Itkettää. Mies valehteli että on mun tukena kun lapsista yms. haaveiltiin ja tässä on tulos.

Ja ihan turhaan mä varmaan tätä tännekin puran.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenhän tää ketju ois menny jos ap oiskin kirjottanu, että valmistin hikihatussa koko perheelle maittavaa ruokaa ja kun mies tuli kotiin niin se heti alko mäkättämään, että miks oot unohtanu ruuan pöytään, miks se ei oo jääkaapissa jne jäkäti jäkäti. Niin kai siinä ap ois tuohtunu, kun kovalla työllä valmistettu ruoka ei kelpaa, kun on vahingossa unohtunut pariksi tunniksi pöytään jne ja huutanu vastaan, että se oli vahinko jne. Ja sitä äijä ois mäiskässy kaukosäätimellä poskeen ja lähteny makkariin mököttämään.

Niin mitäs sitten? Äijä ois leimattu hulluksi ja vakuuteltu, että se joka lyö kerran lyö uudelleen ja seuraavalla kerralla kovemmin ja se kerta voikin olla sitten kohtalokas jne. Että pakkaa kassisi ja lapset autoon ja lähde heti pois kotoa. Muuta pois ja ota avioero jne..

Näinhän tää ketju ois menny, jos osat toisinpäin..

Vierailija
2/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sain taas!!! korvat kipeeksi kun menin huomauttamaan miehelle että olisi ollut kiva jos olisi laittanut ruoan jääkaappiin jotta itsekin olisin voinut syödä kun kotiin tulen! Ei kuulemma ehtinyt! Ei ehtinyt! Sanoi hänelle että se vie vain muutaman sekunnin kun ruoka on jo jääkaapissa! Alkoi huutamaan mulle, en edes tiedä enää mitä koska menen ihan lukkoon enkä kuule silloin itse asiaa. Menen paniikkiin. Läppäsin miestä kaukosäätimellä poskelle (väärin! tiedän)...ja sanoin että antaa olla viimeinen kerta kun huutaa mulle! Lähdin tupakalle ja sen jälkeen pakenin makkariin. Enkä tule pois ennen kuin mies tajuaa virheensä. Pyytää anteeksi. Sen jälkeen on mun vuoro.

On se kumma: Kun mies on töissä, on hänelle jääkaapissa aina odottamassa päivän ateria, hän saa vatsansa kylläiseksi. Mutta sitten kun on kyse musta niin turha toivo. Ellen sitten tahdo syödä monta tuntia vanhaa ruokaa joka on lojunut tiskipöydällä.

Olisinpa vain pitänyt turpani kiinni.

Kotiin kun tulin sain korjata kokkauksen muutkin jäljet pois. Ei ikinä muka itse niitä ehdi laittamaan. Mutta sitten on kuitenkin aikaa pelata konsolipelejä! Mä olen niin täynnä tätä että kaikki on mun harteilla sillä välin kun muut vaan sluipaa. Kunpa mäkin voisin vaan heittää liinan kehään ja luovuttaa. Mä olen väsynyt. Syönpä sitten kai leipää tai kokkaan itselleni (ja vain itselleni) jotain oikein hyvää.

Itkettää. Mies valehteli että on mun tukena kun lapsista yms. haaveiltiin ja tässä on tulos.

Ja ihan turhaan mä varmaan tätä tännekin puran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perheelle. Äijä veti safkat naamariin ja jätti kattilan pöydälle mätäneen. Eli ap ei saanut omaa ruokaansa kun vasta kauan huoneen lämmössä seisotettuna.

Vierailija
4/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti teillä ei ole lapsia. Impulssikontrollisi on ihan olematon. Olet vaarallinen. Hae apua itsellesi!

Vierailija
5/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se kuitenkin oli mies, koska ap jossakin viestissään mesosi, ettei hänelle enää tarvitse tehdä mitään, koska hän ei enää koskaan syö.

Ap on ollut harmissaan siitä, että mies ei ota kotitöistä samaa vastuuta kuin hän itse, vaan luistaa niistä. Minulle jäi kuitenkin se vaikutelma, että tällä kertaa mies oli kyllä laittanut ruokaa, mutta hänen tapansa säilyttää se ei täyttänyt ap:n vaatimuksia. Ap:lla kun on uskomus, että tiskipöydällä ruoka muuttuu automaattisesti jätteeksi.

Vierailija
6/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kai ap hikeentyi, ja ymmärrän täysin.

Eikä tosiaan ole mikään puolustus että se unohtaja oli mies. Mitä tiskirättejä täällä oikein parveilee?

Vierailija
7/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siitä kai ap hikeentyi, ja ymmärrän täysin.

Eikä tosiaan ole mikään puolustus että se unohtaja oli mies. Mitä tiskirättejä täällä oikein parveilee?

jep. nää akat on vissiin niin tossun alla, et ovat kiitollisia ukoilleen tosi pienestä. mies tekee kerran ruoan, niin nämä naiset syö vaikka viisi tuntia pöydällä seissyttä huomauttamatta asiasta, ku äijä kerranki viitti perseensä sohvasta nostaa.

Vierailija
8/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän jättää säännöllisesti kaiken hellalle ja tiskipöydälle. Juuri heti sitten siivosin päivälle paistamansa makaroonilaatikon osaset jääkaappiin, joita hän ole kokkaillut siinä viiden maissa.

Kyllähän minua joskus hieman ärsyttää kun taas on litra maitoa pilalla tai voi täysin sulanutta, mutta hän nyt vain ei osaa näitä asioita hoitaa.

Onko vaimoni täysi hulttio?

Vierailija
9/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita, rakentavampia tapoja suhtautua asiaan on lukemattomia. Lisäksi ne ovat sellaisia, että ne kannustavat miestä tekemään seuraavalla kerralla toisin. Ap ei saa muutosta aikaan perheessään, koska hän on drama queen.

Vierailija
10/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ehtinyt pyytää anteeksi tai saada anteeksi kun mies painu nukkumaan! Heti kun tulin huoneesta pois, se säntäsi sisään ja meni nukkumaan! Että näin meillä...

Vierailija
11/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iminäkin suuttuisin verisesti jos mieheni läpsisi minua. Ei se ruuan pöydälle jättäminen ja huutaminen (vaikeen siedä sitä ollenkaan) vedä vertoja sun käyttäytymiselle ap!

Vierailija
12/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suorastaan hysteerinen. Olen keittiön ammattilainen ja minullakin on joskus valmistamani ruoka tuntikausia pöydällä jonka jälkeen siirrän sen jääkaappiin.

Olet väkivaltainen - löit kaukosäätimellä kasvoihin.

Sinä teit enemmän väärin kuin mies. Mottaatko lapsiasikin kun eivät tottele?

Hakeudu hoitoon.

ps. ruoan tulee olla täysin jäähtynyt silloin kun se laitetaan jääkaappiin. Jos laittaa kuumaa ruokaa jääkaappiin siellä olevat muut tuotteet ei tykkää hyvää. Lisäksi tulee vesihöyryä joka jäätyy.

Vierailija
13/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette näytä omin avuin pääsevän oikein rakentavaan vuorovaikutukseen.

Vierailija
14/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
15/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustetaan hölmöä ukkoa ja haukutaan naista -- mikä ihme teitä oikein vaivaa???

TIETENKIn ruoka laietaaan jäähtymisen jälkeen jääkaappiin, eikä jätetä tiskipöydälle lojumaan. Se on ilmiselvää ajattelemattomuutta miehen puolelta, turha sitä on puolustella. Joskus sitä voi teitenkin unohtaa, mutta jos ap:ta ei koskaan odota valmis ruoka jääkaapissa, vaikka hän itse miehelle kokkaakin, niin kyllä on silloin törkeän itsekästä miehen puoleta. Olkaa te muut sitten muuta mieltä (ei taida silloin kummpoisia olal teidänkään ukko-kultanne).

Ja vielä toi, että heti aletaan naama punaisena huutamaan... mulla nousee niskakarvat kyllä pystyyn!

Eli ap, suuttumisesti oli kyllä oikeutettua, vaikk aylireagoitkin siihen. Väkivaltaan ei saa koskaan sortua. Pyydä anteeksi sitä kaukosäätimellä läppäisyä, katso sitten tuleeko mies omalta oslta vastaan. Sillä sinä se fiksumpi olet, jos ekaksi aneteeksi pyydät, vaikka alunperin syy miehesi olisikin. Ja jos mies ei pyydä anteeki ja lupaa jatkossa laittaa ruokaa jääkaappiin, niin siten teet jatkossa samalla tavalla miehellesi samalla tavalla NIIN KAUAN KUIN OPPII.

Vierailija
16/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän olisi syönyt sitä ihan tyytyväisenä ja sanonut että hyvää oli.

Vierailija
17/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi teistä kumpaakaan. Umpihullu ja täysvätys (mikäli ap sen suhteen ei pistele omiaan...), kyllä on vakka kantensa valinnut.

Vierailija
18/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tilanteessa?

Jessus millaista tekopyhää paskaa te suollatte.

Vierailija
19/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavallakaan kerralla. Sinuna jättäisin jatkossa valmiit ruoat miehen osalta valmistamatta, ja kun nälissään ihmettelee tätä niin sanot vaan ettet enää halua palvella häntä yksipuolisesti. Eli jos ei äijä vaivaudu laittamaan jatkossa tekemääsi ruokaa jääkaappiin sinuakin varten niin sitten tehkööt ruokansa itse. Mies on eläin, sitä pitää kouluttaa, ei ne puhumalla opi. Olet passannut miehesi (jalapsesi?) pilalle, nyt olisi jo aika antaa Siperian opettaa ellet sitten halua kestää kuvailemaasi elämää loputtomiin. Jos et aio tehdä asialle oikeasti mitään ja laittaa hanttiin, niin sitten onkin parempi olla vaan hiljaa ja palvella. Olehan jämäkämpi jatkossa, niin olette kaikki onnellisempia!

Vierailija
20/56 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää paskaa.