Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aborttikeskusteluun viitaten --> Tällainen kokemus terkkarista yms henkilökunnasta

Vierailija
18.11.2008 |

Menin n. 7 v sitten terkkarille koska olin raskaana. Olin silloin n 23 viikkoa, en muista tarkkaan. Tämä terkkari oli raskausajan neuvolatäti ja alueen ehkäisyneuvoja ja ensimmäinen asia mitä kysyi että haluanko tehdä abortin. Sanoin että en, niin jaksoi vielä siihen inttää pari kertaa että olenko varma. En ollut alaikäinen, varaton tai muutenkaan sosiaalisesti huonossa tilanteessa paitsi nyt jos ei oteta sitä huomioon etten enää seurustellut lapsen isän kanssa. Koko loppu raskausajan sitten mäkätti että voi voi kun sulla on näin paska tilanne. Kättärillä sama meno jatkui ja nöyryyttivät lisää ja kysyivät mm. että tiedänkö edes kuka lapsen isä on, koska ei oltu enää tekemisissä sen kanssa. Lisäksi kysyivät haluanko jutella sossun kanssa, ja vastasin en, koska en tarvitse, niin silti lähettivät jonkun homeisen akan selittämään että voin sossusta hakea esim rattaat tai rahaa rattaisiin jos tarvitsen. Sanoin etten tarvitse, koska olen ollut jo vuosia duunissa, enkä ole ikinä käynyt siellä sossussa vaikka pakolla koittivat tyrkyttää. Joitakin vuosia tämän jälkeen jouduin sitten taas sille ehkäisyneuvojalle kun halusin hakea pillereitä, niin aloitti tyyliin tällaisella lauseella "hienoa että tulit, niin nyt ei sun elämä mene päin persettä eikä tarvitse lopettaa kouluja taas kesken niinkuin viimeksi". En ole ikinä lopettanut kouluja keske, suoritan toista korkeakoulututkintoa + aikaisemmin on kaksi 2. asteen tutkintoa. Mitä helv***ä, kyllä mua on aina jaksanut vituttaa näiden "ammattilaisten" asenne ja vieläkin siis ottaa päähän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taholle näihin instansseihin, joista huonoa kohtelua sait.

Kerro heille nämä asiat! Tuo on törkeää kohtelua, varsinkin lääkärin töykeät puheet.

Vierailija
2/3 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa asiassa on nyt ollut hyvää kuitenkin, että ovat tarjonneet apua; rattaat yms. Minusta tuntuu että harvoin niitä oikein tykytetään. Muuten kyllä kamalaa tekstiä. Liekö sitä arvostelua haluaa vaikka asiat noin olisivatkin ja vieläpä jos ei ole niin loukkaahan se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulkonäössäsi jotakin, joka noita tätejä ärsyttää? Ei kai sekään nyt niin ihmeellistä ole, ettei lapsen isä ole kuvioissa mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme