Minä en siedä Maija Vilkkumaan ääntä yhtään, joten en tajua kuka lauluistaan pitää
Aivan järkyttävää määkimistä joka oikeesti sattuu korviin. Voice on auki telkkarista ja kun äsken tuli Vilkkumaata pakko oli laittaa ääni pois päältä.
Selittäisikö joku minulle miten jonkun artistin ääni voi ärsyttää näin paljon.
Kommentit (32)
Aika hyvin liiteli Satumaan tangon kustannuksella suosioon alun perin.
Minä en pidä asiasta x, niin kukaan muukaan ei pidä asiasta x. Pettämätön logiikka...
Mä tykkään Vilkkumaasta, olen monissa esityksissä ollut kattomassa. On naisrokkari, niitä on suomessa harvassa. Lisäksi biisit on meneviä, ihana Maija
En ymmärrä miksi se on otettu vain elämää ohjelmaan. En pysty kattoon, pilaa senkin.
Se vetoaa niihin samanikäisiin naisiin, jotka on keski-iän partaalla ja tarvitsevat voimaannuttamista.
Olen AINA tykännyt Maijasta ja hänen biiseistään. Olen 65v muori.
Teit aloituksen 2008. Jos olet vielä kuulolla niin käsitä: Sinun ei tarvitse kuunnella Maija Vilkkumaata.
Tarharyhmä oli hyvä indie bändi. Ja Maijan ekat kolme soololevyä oli kanssa hyviä. Maija oli aikanaan raikas tuulahdus kovin miehisessä rock- skenessä.
En siedä Jenni Vartiaisen, Anna Puun, Ellinooran tai Elli Haloon ääntä. Kuka niitä oikein kuuntelee?
Eli kyseessä makuasia. Kukin saa kuunnella sitä musiikkia mistä pitää.
Maija Vilkkumaasta tykkään, koska hyvät sanoitukset ja hyvä artikulaatio.
Kuulostaa lähinnä naukumiselta nykyisin... siihen lisättynä vielä ässävika
Vierailija kirjoitti:
en tajua miten se korvia viiltävä kirkuna voi myydä. täytyy toivoa, että ei ole enää muodissa kun lapsi kasvaa siihen ikään, että huudattaa stereoita.
Edelleen on muodissa.
En minäkään ja puhumattakaan agendasta
mies51v