Lue keskustelun säännöt.
Kellään muulla vadelmakammoa?
26.01.2008 |
En voi syödä vadelmia rennosti, vaan mun pitää koko ajan tarkkailla niiden rakennetta ja ulkonäköä matojen varalta. Jopa pakastevadelmien kanssa on sama ongelma =( Olen niin monta kertaa tuoreita vadelmia maistellessa huomannut madon siellä joukossa, että nyt kammoan niitä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syynään tuoreet vadelma kyllä toooodella tarkkaan ennen kuin laitan suuhuni.
Pakastevadelmia en kammoa. :)