Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pehmolelujen pesemisestä kysymys

Vierailija
26.01.2008 |

Oletteko pesseet pesukoneessa pehmoleluja, joissa on sisällä jotain sellaisia " ryynejä" ? Mitä niille tapahtuu? Mitähän nuo ryynit oikein on? Noissa leluissa lukee pintapesu, mutta minkäs teet kun niille on oksennettu...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saada pöpöt pois pintapestävistä leluista? Oletteko saunottaneet leluja? Marttaliiton sivuilta löytyy ohje saunottaa 60asteessa kuivassa saunassa tunti. Tehoaa pölypunkkeihin mut kuoleeko muutkin pöpöt?

Vierailija
2/8 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ryyni-leluja en ole pessyt, mutta tavallisia pehmoja, missä kuitenkin ohjeessa on pintapesu, olen laittanut koneeseen. Hienopesu (meillä on sellainen keinutusohjelma koneessa) ja kohtuullinen lämpötila. Hyvin n kestäneet. Valmistajat sein laittaa vaatteisiinkin varmuden vuoksi liian kepeät pesuohjeet, eivätpä sitten joudu vastuuseen, jos hajoavat liian kuumassa pesussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kuivausrumpuun. Ovat olleet kuin uusia sen jälkeen. Tuo kuivausrumpu nimenomaan pöyheyttää turkit kivasti :)

Vierailija
4/8 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ne, missä on ryynimäistä täytettä. Hyvin on aina onnistunut, eikä meillä ole edes kuivausrumpua.

Vierailija
5/8 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ottaisin itse pariston pois, mutta toimiikohan pupu vielä pesun jälkeen.. ?

Vierailija
6/8 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumpu pehmentää ne ihan uuden näköisiksi!

Vierailija
7/8 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa pää ja raajat kovaa muovia ja kroppa pehmeä? voisiko pestä koneessa?

Vierailija
8/8 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on periaate, että jos lelu ei kestä neljänkympin pesua, menköön huonoksi... Paitsi totta, paristokäyttöisiä leluja en ole pessyt, niitä minäkin pähkäilen, miten niiden kanssa!