Mies ei halua mua raskaana :(
Heippa!
Olen raskaana nyt rv27+. Pari viikkoa on ollut hiljaiseloa seksipuolella ja mies sanoo syyksi, ettei halua yhdyntää, koska vauva tuntuu niin lähellä mun sisällä (ja liikuskelee siellä?). Ennen on ollut ihan aktiivista seksipuolella, tosin viim. puolivuotta ollaan oltu aika pahoissa parisuhdeongelmissa (pettämistä miehen puolelta...), joten ajattelen tän haluttomuuden johtuvan siitä etten ole enää haluttava. En viitsi painostaa, ja tuntuu usein että ainoastaanm mä olen aloitteentekijä hyväilyissä... Tuntuu tosi pahalta etten voi tyydyttää miestäni, jolle seksi on aina ollut tärkeä asia parisuhteessa. Rakastellahan voisi ilman yhdyntääkin, mutta ajattelen että mies ei halua mua ylipäänsä... :( Oisko kellään mitään mielipiteitä asiasta?
Kommentit (7)
Mies ei koskenut pitkällä tikullakaan heti kun maha alkoi näkyä vaikka olinkin hyvässä kunnossa enkä mikään ihravalas. Olin tosi huolissamme suhteestamme, mutta homma korjautui kyllä. Mies oli kimpussa jo muutama päivä synnytyksen jälkeen vaikka mulla oli tikit p****ssä. Nyt lapsi yli vuoden ja seksielämä kukoistaa. Älä siis masennu tai loukkaannu loppuiäksesi, miehet on outuoja otuksia!
Taas kiihottaa raskaana olevat naiset ,ovat tosi seksikkäitä. Ja vaimoni on raskaan ollessaan tosi halukas.
Siis tikit pillussa piti sun miehellesi antaa? vau on siinä reipas vaimo ja kunnon aviomies. Jessus.
raskaana olevan naisen kanssa on ihaninta mitä mies voi kokea.
ja sitten ruvetaan siihen vielä lapsia tekemään. Kandeis hetki miettiä mitä elämältään haluaa. Haluatko tosiaan luuseri miehen joka pettää ym. ja parisuhde menee päin helvettiä? Sinuna pakkaisin kimpsut ja kampsut ja muuttaisin uuteen kotiin ja rakentaisin itselleni uuden elämän.
Itse olen näin tehnyt ja se oli elämäni paras teko.
Odotan kolmatta lasta ja edellisissä raskauksissa tätä kyseistä haluttomuusongelmaa ei ole ollut. Lasten (ja itseni) takia en halua erota ja olemme (mm. ammattiauttaien) selvitelleet tuota pettämisasiaa paljon. Ja siis olin jo raskaana, kun tuo toinen nainen tuli kuvioihin ja lapsi oli / on ihan toivottu! Tietty mun itsetunto ja naiseus on ihan nollissa tapahtuneen takia, eikä yhtään auta, kun mies ei halua edes sitä seksiä, mikä ennen oli hänelle niin tärkeää ja sujui meillä hyvin!
oli kun minä olin raskaana, mutta siinä mies ei halunnut lasta ja halusi että teen abortin, en tehnyt..ja siitä tuli yhtäkkiä semmoinen että se juoksi koko ajan ryyppämässä ja risteilyllä, ja mei ei oikeastaan enää puhuttu ollenkaan..Mitä isompi minusta tuli sitä enemmän mieheni iski paniikki!!
Me ei harrastettu seksiä koska se pelkäsi jos satuttaisi lasta jne.
Sitten kun olin rv. 37 sain tietää että hän oli " pettänyt" , ne ei koskaan ehtineet harrastaa seksiä. Mutta silti.
Nyt poika 0n melkein 10 kuukautta ja parempaa isää saa etsiä, koska tää mies on paras isä ikinä!
Kun nyt ollaan puhuttu asiasta niin mies on itse sanonut että sille iski paniikki.