Mistä mies kiihottuu, mutta olisi hassua naiselle?
Tuli vain mieleen, että miehet haluavat haistella naisten käytettyjä alushousuja, mutta harvoin on kuultu, että naiset haluavat miesten likaisia kalsareita haistella :). Toinenkin juttu tuli mieleen, mutta unohtui. Kertokaa lisää vastaavia. Onko niitä?
Kommentit (25)
siis kun istun esim. sohvalla katsomassa telkkaria. Miestäni kuulemma kiihottaa minun vehkeeni katsominen, joten VARMASTI minäkin kiihotun hänen heiluvasta pippelistään. Eikä auta, että olen nyt 13 vuotta sanonut, ettei tosiaan kiihota -- ärsyttää vaan.
Yhä yrittää samalla metodilla.
minä yritän aina sitä. ei kuulemma kiihota vaimoa yhtään sekään;)
M
Vierailija:
siis kun istun esim. sohvalla katsomassa telkkaria. Miestäni kuulemma kiihottaa minun vehkeeni katsominen, joten VARMASTI minäkin kiihotun hänen heiluvasta pippelistään. Eikä auta, että olen nyt 13 vuotta sanonut, ettei tosiaan kiihota -- ärsyttää vaan.Yhä yrittää samalla metodilla.
Olisko naamalle laukeaminen yksi sellainen asia?
Tosin nykyään olen niin hyvin " sillä päällä" , että miehen vehkeen näkeminenkin saattaa kiihottaa. Ei tosin mikään heiluttelu...
miestä kiihottaa, jos nainen tyydyttää itseään, mutta itse en ainakaan normaalisti kiihoitu, jos mies tyydyttää itseään. Voi olla vain meillä kyllä.