Lue keskustelun säännöt.
Vertaistukea,ohjeita,neuvoja...
18.11.2008 |
Tuonne vauvakuumeiset palstalle kirjottelinkin,mutta eipä siellä oikein vastailtu jotenka jos täällä olis enempi ihmisiä jokka vastailis :)
Meillä naiseni kanssa on 5kk menossa yrittämisessä.Onneksemme voimme sanoa,että luovuttaja on lähipiiristämme ja auttaa meitä niin kauan kun on tarvetta.Tämä ainainen odottelu on vain tuskaa.
Menetelmänä meillä on koti-inseminaatio.Olisi kiva päästä vaihtamaan ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa ja jo plussanneiden
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sieltä löydät paljon vertaistukea. Perille löydät menemällä setan sivuilla olevalle keskustelupalstalle.
Onnea yritykseen!
[http://www.keskustelu.seta.fi/]