Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** SYYS 04 Uusi viikkispino uudella puolella! ***

25.01.2008 |

Siirryttäneen tänne, kun suurin osa lapsukaisista jo ohittaneet taaperoiän (pikkusisaruksia toki vielä vauva- ja taaperopuolella).

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12288054&t=12277946&appid…

Ehkä tää on hyvä siirtymä, kun ei noi syys06 äipät sun muut ole vielä täällä:)

Menen kohta saunaan. Olin pyörällä töissä! Hurraahuuto minulle! :)

T: Ynis, omanlaisensa voittaja

Vierailija
2/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö mulla ole enää edes taaperoa...voi nyyhky.

Hurraus Ynikselle!Täällä ainaki tiet tosi liukkaat.

Mä sain tänää otettua ylitöitä pois ja tulin kotiin siivoomaan!Ihanaa,stereot täysille ja yksin siivousta :-)

Kyllä Ayap,meitä olis sitä vanhaa sakkia keventymässä.Ei ole kyl vielä erillistä s-postilistaa kasattu(kai) mut varmaan vois kerätä porukan?!

pitäs laittaa kohta lapset nukkumaan.Poika tuli ip-kerhosta ja itki ku kurkkuu sattuu.Ei ollu sanonu ohjaajille mitää,ois saanu tulla paljo aikasemmin kotii.Kuumeki nous reppanalle :-(

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on nastarenkaat. Ostin silloin loppuvuodesta. Nää talvet on kuitenkin niin leutoja, että voi yrittää jatkaa pyöräilyä sen kerran viikossa. Täytyy sanoa, että tekee munlaiselle ihmiselle hyvää tää talvipyöräily. Sitä mietin paljon aamulla menomatkalla. Mulla on nimittäin lähes ylikorostunut itsesuojeluvaisto, eli olen aika hannari. Tekee hyvää opetella pyöräilemään sohjossa, jäässä ja pimeässä. Tosiaan on voittajaolo, kun pääsee perille:) Ilmalan seutu on vaan täysin mahdoton nyt, kun ei pääse pyörällä läpi ollenkaan ilman kymmentä mutkaa tai monia portaita.

Jatun pojalle paranemista! Jänniä joskus lapset, kun ei osaa sanoa " vieraille" ihmisille, jos on kipeä olo. Meillä esikoinen saattaa taas valittaa vatsakipua ja hoitajat melkein huolestuu, kun kyseessä on vaan kakkahätä jolle ei voi päiväkodissa tehdä mitään. Ei siis suostu kakkaamaan päiväkodissa. Ei ole tainnut koskaan tehdä sitä ja kohta 3v pk-uraa takana.

Muistan erityisesti Jatun pojan eskariin menon, kun Jatu ihmetteli sitä niin kovasti. Nyt sitten on jo niin iso, että on koulussa! Mulla nimittäin toi eskari-ihmettely menossa. Samoin heiluvat hampaat. Meidän iso tyttö:) Niisk.

T: Ynis

Vierailija
4/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi look täällä on juu! Ihan oudon näköistä ennenkun silmä tottuu taas.

laihisprojsktiin lähden taas mukaan s-listalle jos ryhmä jatkaa/uusi perustetaan. Kilo on jo tippunut mutta matkaa rantakuntoon on vielä. Rantalomaan aikaa enää 6 viikkoa, iiks.

Tähän laihisprojektiin liittyen mätän nytkin suuhuni Wholegrain delight estrellan täysjyväsnäksejä. Pahoja on eikä montaa tee mieli edes. Pakko oli jotan herkkua ostaa kun olen yh-äitinä kotona lasten kanssa kun mies on kurssimatkalla hesassa 2 yötä. Lohdutusruokaa. Ja yksi olut kaveriksi, siinäpä se tämän äidin lauantai-illan repäisy on ;)

yh-aika loppuu onneksi huomenna, pääsen salille iltapäivällä.

Unohdin mitä piti kirjoittaa, jotain oli kommentoitavaa mut unohdin... taidan painua sohvalle hetkeksi tv:n lumoihin, kymppiuuttiset ainakin tulee....

pusihaleja, ootte mielessä!

äq ja nyt jo onneksi nukkuvat pojat

Vierailija
5/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korien leluista kun kirjoteltiin aikaisemmin, niin meidän koiruus leikkii parhaimmillaankin uusimmalla pallolelullaan. Sen sisälle siis saa nameja ja koira saa vähän askarrella, että saa ne ulos. Meillähän on koiralla tiukka ruokavalio ja normaalit nappulat tulee suht helposti ulos, mutta äsken laitoin muutaman pienen leipäpalan sisälle, niin johan on riittänyt touhua koiralle. Ei kai ne muutamat palat haimaa pilaa. Yleensä ollaan aika tiukkoja ruokien kanssa. Mutta toi pallo on siis sellaista paksua kumia ja mun mielestä aika kestävä.

Gallupoin samalla. Kuinka innokkaita teillä lapset on saunomaan?

Vierailija
6/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei malta nukkua kun on omaa aikaa. Ekaa kertaa pariin päivvä :)

Tsekkailin äsken uutta sisällystä, ja Murkkupalsta löytyy täältä jo!! Sinne mekin sitten 10 v päästä siirrytään.... :)

Yniksen g: Innokkaita! Paitsi syyspoju pelkää vettä edelleen ja tukan pesu saa pojan aina itkemään. Mutta saunomisesta tykkää, heittää löylyä ja tykkää käydä jäähyllä isin kanssa pillimehua ryystäen. Pikkuvelikin jo saunoo, leikki löylyvedellä lauteilla ja kälättää omaa sekokieltään taukoamatta ;) Hauska veikko :) Ei pelkää vettä yhtään, päinvastoin, rakastaa kylpemistä, suihkua ja vettä ylipäätään!

niin, tänään on perjantai, mä jo tuossa aikaisemmin lauantai-iltaa vietin. Mutku tuntuu ihan lauantailta... ;)

Tein tänään CM:ssa hyviä lasten vaaterlöytöjä alerekeistä vielä. t-paitaa, gollagehousua kolmella eurolla ja ens syksyks takki syyspojalle, olikohan -60%. Heräteostoksilla hyvä mieli. :)

menisköhän sitä jo nukkuun ku joutuu yöllä kuitenkin 100 kertaa nouseen. PIkkuisella kamala äiti-ero-ahdistusvaihe, aivan uusi juttu mulle tämä, pysyy päivällä metrin säteellä musta koko ajan. Ja öisin jos tutti putoo, yhyy! Sata kertaa vaikka!

jep, hyvää yötä teille!!

äq taas

Vierailija
7/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on meillä yötä. Mies yrittää opettaa siskoani matematiikan kanssa. Että mä aina inhosin matematiikkaa koulussa.

Ynis, meille messuilla mainostettiin niitä täyskumisia kong leluja ja niissä on kanssa reikä minne voi laittaa herkkuja. Myyjä neuvoi laittamaan esim maksamakkaraa ja hetkeks lelu pakkaseen, on koiralla sit tekemistä. Tai juustoa sinne ja hetkeks mikroon. Meillä vanhempi koira on allergikko ja sille ei paljoa ylimääräistä voi antaa. Pennun maha onneks kestää kaiken mahdollisen. Pitää nyt joku päivä saada tuommoisia leluja ostettua.

Olin ajatellut ostaa koirille ne lelut mitä mainostavat että testattu tiikerillä, tiikerin kestävä lelu. Niin kyseinen lelu ei staffeja oo kestänyt =(.

Veetin päiväkodissa taas hoitajia poissa. Veetin opettaja oli yksin koko ryhmän kanssa tänään. Lapsia oli yli 14. Ei kovinkaan kivaa.

Laihdutus porukkaan tuun mielelläni mukaan. Pitäis saada kiloja tiputettua.

Öttis

Vierailija
8/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öttis, meillä taitaa olla sellainen aito kongikin. Siitä namit tippuu vähän liian helposti, kun ei voi meilläkään mitä vaan laittaa. Aikaisemmin sinne saattoikin laittaa isompia nameja tms. Nyt tossa pallon sisällä on pari sellasta" hyllyä" joiden väliin noi pienetkin nappulat menee ihan kivasti. Parhaillaan syötän aamuruokaa sen kautta:) Saa koira vähän tehdä töitä ruokansa eteen ja aivoille käyttöä:)

Tänään ois tarkotus mennä luistelemaan. Saa nähä miten paikat kestää. On vähän tönkkö olo pyöräilystä.

Vierailija
9/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitus tyrkyttää tota meidän lelua mitenkään:) Olen vaan itse innoissani siitä. Onttona pallona se varmasti rajummassa purennassa hajoaakin myös. En usko, että on kaikkien koirien kestävä pallo.

Saunajuttuja kyselin sen takia, kun meillä tytöille on tullut joku saunalaiskuus. Eivät paljoa halua saunaan nykyään. Voi johtua esikoisella siitä, että haluais vältellä hiusten pesua. Muuten luulen, että kotona on vaan niin paljon leikkimistä, etteivät malta lopettaa leikkejä saunan takia. Ei voi valittaa, jos tytöillä riittää tekemistä kotona:)

Venytettiin aamupalaa myöhempään, että voidaan tunnin päästä mennä sinne luistelemaan. Yleisövuorot on tyhmästi ruoka-aikaan aina.

Mun rannekello pysähtyi taas. Just oli ennen joulua huollossa, puhidstettiin koneisto. Kiva maksaa noin 50¿ siitä, että se nyt alkaa temppuilla taas. Kellosepän mielestä muuta vikaa ei ollut. Onneksi korjaustöillä on vuoden takuu. Ois tarkotus iltapäivällä kiikuttaa kello takaisin liikkeeseen.

Taidan mennä vähäksi aikaa köllöttelemään vielä. Mies on kaupassa ja lapset leikkii yläkerrassa. Heräsin klo 5 enkä saanut oikein sen jälkeen nukuttua. Miehen annoin nukkua pitempään, jos itseäni vaikka huomenna unettais vähän enemmän aamullakin.

T: Ynis, palstahäirikkö näin viikonloppuisin:)

Vierailija
10/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän näyttää melkein meidän privaattipuolelta tämä leikki-ikäiset :) Helpompi löytää pino!

Pikku-Myy on täällä kuumeillut koko viikon, nyt ei enää kuumeile mutta hurjasti yskii. Täysin sylilapsosena on, ja mulla hartiat erittäin jumissa. Buranaa kuluu. Onneksi äitini oli viikolla apuna aamupäivisin, päästiin Vennan kanssa ulos.

Miehellä on tänään iltameno. Omat iltamenot odottaa jossain tulevaisuudessa. Pikku-Myy on varmaankin malliesimerkki eroahdistuksesta. Varsinkin jos on vähänkin nälkää tai väsyä, niin äiti pitää saada paikalle. Onneksi isikin on alkanut jo vähän kelvata. Mulla on oma aika niin nollassa kuin vaan voi olla, viime aikoina en ole edes kauppaan päässyt itsekseni, koska Vennakin on niiiiiiin äitin tyttö. Taitaa olla mustasukkaisuutta enimmäkseen.

Öttis, hurjalta kuulostaa tuo Veetin päiväkodin henkilökuntatilanne. Eikä valitettavasti taida olla mikään poikkeus?

Ihanasti aurinko paistaa! Eilen tuntui jo maaliskuulta, kun aurinko ihan lämmittikin. Jotenkin kevättä mielessä. Ja sisustussormet syyhyä - päätettiin nimittäin olla muuttamatta mihinkään. Nyt voin siis jatkaa tämän vanhan kodin sisustamista :) Alkoi ahdistaa asuntojen hinnat ja oikeastaan ne tarjolla olevat asunnotkin, joten otetaan parin vuoden aikalisä.

T@hdelle vielä kiitos eilisistä vieroituslinkeistä. En ole vielä vieroittamassa (pikkuinenhan on nyt 10kk). Minäkin lähinnä pohdin, onko olemassa hellävaraista tapaa vieroittaa yötisuttelusta lopettamatta koko imetystä?!

Jaahas, neito heräsi. Nähdään taas!

- tea -

Vierailija
11/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyrskyn jako :)

Terveisiä lastenelokuvastudiosta! Ensin Pikkukakkonen yms., nyt pyörii kolmas dvd... Arvaatteko jo? Kipeänä ollaan. Viime viikolla olivat kuumeessa Väkkärä ja Kakkonen, tällä viikolla ensin Pyörsky ja Ykkönen. Tänään aamulla lämpöä mulla ja Väkkärällä (taas!). Mies on reissussa, tulee ensi yönä, toivottavasti terveenä.

Hauskaa että tänne on jo perustettu se murkkuosio, vaikka vielä muutama vuosi vierähtää ennen kuin syyslapsoset murkkuja ovat. Sitten on varmasti enemmän aikaa kirjoitella - samalla kun odottelee lapsia kotiin :)

Hitsi kun unohdin jo, mitä pinosta luin. Kommentoin kyllä mielessäni oikein fiksusti samalla kun luin ;)

Vierailija
12/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kohta lähdössä koirien kanssa kävelylle kun on ihan nätti ilma.

Ynis mistä eläinkaupasta ostit tuon lelun? En muista sanoitko se jo. En tiedä löytyykö tuollaista niistä eläinkaupoista joissa käymme.

Veetin kanssa leivotaan tänään pullia ja pitsaa. Ihan tohkeissaan tossa odottaa leipomista.

Mä en yhtään tykkää tosta päiväkodin touhusta ja ajattelinkin päiväkodin johtajaan ottaa yhteyttä ja kysyä tilanteesta. Muutkin ryhmän vanhemmat haluavat tilanteeseen puuttua.

Mutta jos nyt menis pukeutumaan.

Palaan myöhemmin.

Öttis ja riehuvat lapsukaiset

Vierailija
13/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisövuoro oli peruttu tänään. Käytiin sitten laskemassa liukureilla ja samalla koira pääsi ulos juoksemaan lumipallojen perässä. Oli kivaa! Ruokakin maistui hyvin ulkoilun jälkeen.

Öttis, minä ostin joskus joulun jälkeen ton pallon muistaakseni ihan vaan Prismasta. Eläinkaupoissa me ei pahemmin käydäkään, kun ruuatkin joutuu tilaamaan eläinlääkärin kautta.

Vierailija
14/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jakelee leipää ja suolaa ja ihmettelee uutta ja kaikuvaa, siistiä leikki-ikäispalstan olohuonetta*

Hrr..Meillä on kylmää. Aamupäivällä patistin lapset ulos. Kohta tuli tyttö-keskimmäinen valittamaan, että haluaa sisälle. Minä vaadin, että vielä kyllä täytyy ulkoilla jonkun aikaa ja vilkaisinpa sitten mittaria:

-25 astetta. Saivat sitten tulla sisälle. Esikoinen tosin jäi vielä joksikin aikaa, koska hänen piti kuulemma saada piha kunnolla kolattua. esikoinen kun on innostunut lumen kolaamiseen, niin meillä on etupihalta hienot polut takapihalle ja sivupihallakin varaston takana iso alue kolattu :)

Esikoinen jännittää, kun huomenna on synttärit. Arvatkaa, mitä minun siis pitäisi tehdä? Oikein arvattu, siivota ja leipoa. Antsa on nyt isinsä kanssa päikkäreillä ,eikä heitä viitsi imuroimalla tai vatkaamalla herättää, joten siinä hetkellinen syy lintsaukseen. Antsa ei kotona enää eilen oksennellut (tarhassa oli ykä lentänyt pari kertaa) ja kakkasikin illalla ja aamulla ihan normaalin, kovan kakan, joten taisi olla pikatauti. Toivottavasti näin.

Kynttiläkutsuilla oli muuten oikein ihania Partylightin tuoksu, ym. kynttilöitä. aika kalliita vain ovat, joten en raaskinut ostaa... Jotain tuoksuja tähän läävään kyllä tarvittaisiin.

Minä en olekaan vielä kokenut noita terveyssnäksejä, vaikka mieli on tehnytkin. Nyt on taas Manhattaneja kaapissa, vaikka tarkoitus oli olla ostamatta. Pojan kutsuille kun ostin kaikkea hyvää, niin ajattelin että äitikin saa illalla sitten siivous- ja leipomispalkkaa :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Saamuska♥

Vierailija
15/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa nähdä teitä täällä! Ja tosiaan, meidän privaattipuolihan tämä näyttäisi olevan. ;-)

Kiloklubista - juu, olihan siitä puhetta heti vuodenvaihteen jälkeen mutta asia jäi hautumaan kun vain Jatu ja minä siinä vaiheessa ilmoittautui mukaan. Kivaa kun useampikin nyt innostui! Laitan kohta sähköpostia koko poppoolle niin kerätään sellainen pieni kilopiiri Tammikuun aikana ilmoittautukaa mukaan halukkat! (Tosin matkan varrellakin saa hypätä kyytiin.) Kesään mennessä sortsikuntoon, eikös niin siskot!

Käytiin minun vanhemmillani, peuhattiin lumessa heidän isolla pihalla ja herkuteltiin. Nyt jäi lapset (kaikki kolme) ulos leikkimään. Lilli ei paljoa ole ollutkaan ulkona ilman aikuista vahtia, välillä pitää käydä kurkkaamassa ovesta. Ihan hyvin nuo veljet vahtivatkin.

Saunomisesta: Meidän saunassa roikkuu melkein jatkuvasti pyykkiä kuivumassa. Meillähän on edelleen yökastelija perheessä. Minirinlääkkeellä pysyy sänky kuivana mutta poika ei aina haluaisi sitä ottaa, ja itsestäkin tuntuu kurjalta syöttää lapselle hormoneja. Hassu lääkkeitten vastustaja, tunnustaudun.

Kukuluksen perheelle toipumista! Halaus! Olisi ihana nähdä!

Minulla aikamoinen opiskelurutistus edessä nyt huhtikuun puoleenväliin asti. Ei yliopistolla istumista juurikaan mutta tässä koneella pitäisi jaksaa istua ja saada asioita kirjoitettua. Mutta sitten loppusuora jo häämöttää!

Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
16/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla kuume vaan nous,tänään oli 39.5.Mies nukku yön pojan huoneessa että mä sain jotenki nukuttua ja aamulla annoin sitte miehen nukkua.Se osaa nukkua vain lapset valvoo.

Äsken poika oksenti että saa nähä millanen tauti tämä oikein on?!Alko eilen kurkkukivulla ja kuumeen nousulla,aamulla oli poika ihan terve kouluun lähtiessä,ei edes nuhaa.

Niin,Ynis,on jännä miten lapset ei uskalla sanoa vaik on kuitenki tutut aikuisen hoitamassa.Poika vaan sano et hänen kurkku oli niin kipee ettei voinu hoitajille sanoa mitään vaik olivat kyselleet miks poika on niin vaisu.

Kun poika alotti tarhan 3-vuotiaana ni kakat tuli usein housuun ku ei tarhassa kakkinu.Sano et ne eikuule ku huutaa pyyhkimään..Sovittii sit et sanoo kakalle mennessään jo jolleki ni tietää olla kuulolla.

Mies on kuvaamassa.Ei ole aikoihin ollu aurinkoista hetkeä vapaapvänä ni tahto mennä ulkoilee.Mä olen kaupassa käyny mut pari asiaa unohtu ni jospa vielä kauppaan kävelis.

Just tuli serkulta viesti et heille on aamulla syntyny poika :-) voi itku kun en vauvaa nää kun Brysselissä asuvat :-(

Täälä ei voi kolata lunta eikä kyllä liukurillakaan pääse,on lumista vain läntit jälellä.Ja 27astetta lämpösempää ku Saamuskalla...HRRRRR!!!!

LApset tykkää saunoa,yleensä kerran vkossa käydään,ei arki-iltana jaksa/ehdi!

Potilas tais nukahtaa tuohon sohvalle..

PAranemista sairastajille!!!!

jatu

Vierailija
17/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi siltä, että muut kuin Poikanen ei sairastunut. KOP KOP. Meillä oli mahatauti ja tuo kurkkukipu-kuume eri tauteja.

Mies miekkulainen on täällä siivonnut kun olen huidellut lauantaimenoissani. Kun muunlaiset ajat ovat tuoreena mielessä, on aika huippua, kun saan sydämen kyllyydestä mennä. Tänään ohjelmassa oli astangaa ja kosmetiikkaesittelyä. Olen siis sisäisesti ja ulkoisesti to-si paljon kauniimpi.

Lempeä yövieroitus, ajatella, siitä on puoli vuotta ja pitää ihan kaivella mielestä, miten se menikään. Lempeää ohjetta mulla ei ole, olisko lempeällä Lempillä? Kaunokaiselta vaan loppui tarjoilu, eli kantamista ja rauhoittelua, mut ei tissiä. Jotenkin aika kivutta se kuitenkin meni, koska mitään kauhukuvaa ei ole jäänyt mieleen.

Vastalahjaksi hatarista tiedonsiruista kysyn asiantuntijajäseneltä: hyvä gyne Helsingin seudulla? Kaikki vinkit muiltakin kelpaa hyvin perusteluin.

Kaunokainen puhelee omaa kieltään. Väliin sanoo jonkun niistä sanoista,jonka osaa, mutta muuten selittää omiaan. Hauska tyyppi. Laulelee mm. taptaptaptap tapetape tap tap (soihdut sammuu)

*Poistuu löpisemästä*

Kukkuu

Vierailija
18/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pitää löpinää jatkaa. Aion hankkia Kaunokaiselle kahdet kestot. Mitkä hankin ja mistä?Olen laiska. En jaksa lukea vaihtoehdoista ja miettiä mikä sopisi, kertokaa te jotka käytätte, mitä te hankkisitte?

Kukkuu

Vierailija
19/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt Timo Rapelista, joka on vanhempi mies, mutta oikein asianosaava. Ottaa vastaan Tuusulan lääkärikeskusksessa. Järvenpään lääkärikeskuksessa oikein mukava gyne on Honkanen Helena.

Palailen muissa asioissa myöhemmin.

-Mimmuli

Vierailija
20/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran ja todella miellyttävä ja menen uudestaan. Ottaa vastaan myös Terveystalossa Keskuskadulla.

Yh-viikko jatkuu. Onneksi tämä ei ole pysyvä arki. Joudun hälyyttämään puoli sukua, jotta saan työni hoidettua. Loppuviikosta Otso sairastu vielä oksutautiin. Vielä ensiviikkoon pitäisi jaksaa, tosin nyt mies on insinöörimökillä ja tulee huomenna kotiin, mutta palaa taas ma Norjaan.

Iltasatu alkaa. T-P:lle tiedoksi (kun joskus tuskailit, että onko vain teillä iltahärdelli), ettei Valma mene koskaan rauhassa nukkumaan. Tuntuu, että joko on liian pirteä tai liian väsynyt, mutta aina täytyy vähän temppuilla. Otso on aina mennyt todella hyvin nukkumaan. Lapsilla on eroja. Olen päättänyt, etten enää hermoile nukkumaan menosta. Jos huutaa, niin huutaa. Päiväunia ei saa enää nukkua päiväkodissakaan, koska jos nukkuu, niin illalla ei nukahda ennen klo 22.30 ja SE on liian myöhään.

Palaan varmaan siiderin kanssa takaisin ;-)

Pilette