Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nopein tietämänne synnytys? Tuosta nolosta kysymyksestä tuli mieleen, et voiko se vauva sinne pönttöön syntyä?

Vierailija
25.01.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä synnytys: 42 min. Tosin kotoa sairaalaan olisi kestänyt pidempään - onneksi olin jo sisällä.

Vierailija
2/8 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kätilön tehdessä sisätutkimusta tuli supistus ja vauva maailmaan saman tien. Kätilö kerkisi hädin tuskin ottaa vauvan kiinni vauhdissa ennen kuin tippui lattialle. Aikaa ei pystytty edes mitata. Ehkä 1 min ensimmäisestä supistuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu pidempi kun ed. mainitut synnytykset :))

Vierailija
4/8 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen vanhaan ulkohuussiin

Vierailija
5/8 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua järkyttäisi synnyttää noin nopeasti. Minulla meni kolmosen synnytyksykseen vajaa tunti, onneksi ennätettiin sairaalaan, ei tosin edes synnätyspyödälle vaan sen viereen kun vauva " tipahti" maailmaan.

Vierailija
6/8 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaveri oli tosi järkyttynyt salamasynnytyksestään.

Heidän ensimmäinen lapsi oli myös syntynyt nopeasti (noin tunnissa) joten osasi odottaakin nopeaa toimitusta. Mutta kun vauva tosiaan " lensi" ulos ensimmäisen supistuksen jälkeen, niin voitte vain kuvitella miten pahasti se repi ystäväni paikkoja. Niitä repeämiä kursittiin umpeen pitkään.

Jos joskus uskaltaa vielä kolmannnen lapsen tehdä, niin kuulemma käynnistetään sairaalassa jo hyvissä ajoin, sillä muuten ei kukaan tiedä minne syntyisi.

Vierailija
7/8 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamasta eteisen lattialle syntyneestä olen kuullut.

Vierailija
8/8 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti heti ambulanssin, mutta lapsi syntyi kylppärin lattialle samaan aikaan kun ambulanssimiehet ryntäsivät sisään.