Vielä kerran roskishaamusta, miten se menikään? APUA!
Tein eilen illalla testin ja oli nega, aamulla siinä oli haalea ohut viiva. Voiko olla positiivinen?
Apteekin omalla testillä tein
olen se joka mahd raskaana exälleen, joten olis tosi tärkeää
Kommentit (10)
sitä kontrolliruudun ainetta voi valua testiruutuun kun testi on ties miten päin roskiksessa ja aiheuttaa plussan jälkikäteen mutta testaa uudestaan jos menkat ei ala
Joskushan niihin tulee sellaisia epämääräisiä viivoja. Mutta tosi ohut se oli, havaittavissa kuitenkin selvästi. Katsoin vaan huvikseni. Eilen kyllä kävin sitä kyttäämässä vielä tunninkin jälkeen testaamisesta, nega oli. Kierrosta ei ole hajuakaan joten voi olla että viikon päästä yritän uudestaan
se ruutu mihin tulee viiva jos raskaana oli ylöspäin eli ei siihen ainakaan mitään ole valunut
vähän niinkuin kahvin suodatinpussikin kastuu kokonaan kun pidät sen alaosaa vedessä
Onko täällä ketään jolla roskisplussa olis muuttunut ihan oikeaksi plussaksi?
Tuleepa olemaan kiva viikko kun ei tiedä, huoh
Vierailija:
Onko täällä ketään jolla roskisplussa olis muuttunut ihan oikeaksi plussaksi?
Täälläkin aikoinaan kyselin, kun " selvä nega" muuttui yön aikana haamuksi. Sain täällä tylyn tuomion, että ei kannata penkoa niitä roskiksia, ne herättää vain turhia toiveita... Mutta niin vaan tämä " haamu" 2v. nyt leikkii tuossa olkkarissa :)
Mulla ei ole mitään hajua kierrosta, joten voi olla et on vielä tosi aikaista muutenkin testata, tai sit menkat jo viikon myöhässä.
No testaan viikon päästä uudestaan jos ei menkat ala, mut lisää kokemuksia?
Mulla ei ole mitään hajua kierrosta, joten voi olla et on vielä tosi aikaista muutenkin testata, tai sit menkat jo viikon myöhässä.
No testaan viikon päästä uudestaan jos ei menkat ala, mut lisää kokemuksia?
Lisää kokemuksia?