Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi p***ska! Siihen loppuivat taas supistukset! =/

Vierailija
25.01.2008 |

Koko eilispäivän supisteli aika säännöllisesti, mutta odottelin vaan niitä kauhean kovien supistusten alkamista... Nukuin huonosti yölläkin, kun heräilin välillä supistuksiin! Mutta ne kaikkein kovimmat jäi tulematta ja nyt ei taas mitään... =( Ei tää synny ikinä!!! Pääsenköhän edes Seiskan palstalle synnyttämällä maailman ensimmäisen armeijaikäisen pojan....?

t. rv 40+6

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti että noi supistukset on kuitenkin poissa synnytyksestä, avaavat jo varmasti paikkoja. Yritä levätä nyt varastoon jos tulee vielä öisin tuollaisia supistelujaksoja, jaksat paremmin kun tosi paikka tulee.

Vierailija
2/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavan aika on vaan aina niin hiton pitkä . Mies kotiin , pienet seksit päälle ja jo alkaa tapahtua . Näin meitä opasti ensimmäisen kanssa vanhempi kätilö ja meillä toimi . Kätilön mukaan miehen spermassa on jotain vastaavaa ainetta kuin noissa mitä laitetaan synnytksen käynnistyksissä . Ei se ainakaan pahasta ole .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen kyllä jo sanoin miehelle että tänään pääsee sitten tositoimiin, jos ei tartte vielä yöllä lähteä! =D

ens tiistaina olis yliaikatarkastus... toivon etten sinne asti tässä kärvistele!

ap

Vierailija
4/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. odottava ap

Vierailija
5/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yhtä tuskastunut päivälleen samassa menijä... mulla jo kolmas synnytys tulossa ja supistellut on jo kolme viikkoa. Koko ajan kipeemmin mutta ei vieläkään kunnolla, pari tuntia jaksaa säännöllisesti ja sitten taas harvenee... viime yönä nukuin 24-04, sen aikaa oli vähän taukoa ja nyt nipsii taas. Mulla on varmaan jo kohtulihas " vanhuuttaan väsähtänyt" ja olen ihan varma että tää ei jaksa tästä käynnistyä ikinä :(

Mikään ei tunnu tehoavan, ei lenkkeily, ei sauna, ei seksi, ei siivoominen, ei rentoutuminen, ei vyöhyketerapia... Tää on tosi tuskastuttavaa!

Vierailija
6/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kaksosia 39+4, yhtään en viime yönäkään nukkunut kun supisteli oikeasti tosi kipeästi. Kuuden aikaan olin jo ihan varma että nyt on menoa, mutta tässä sitä sohvalla istutaan ja katsotaan isompien kanssa lasten ohjelmia.

Tunnen olleeni jo yliajalla pari viikkoa, kaikki kun toitottavat että kaksoset syntyvät viimeistään 37 viikolla, ja tässä sitä ollaan vaan.

En jaksa tätä enään ollenkaan, eilen äitipolilla olivat sitä mieltä että jos ei nyt viikonlopun aikana tule niin maanantaina ehkä käynnistetään.

Tuntuu etten enään jaksa sinne maanantaihin asti, henki ei kulje ja pyörryttää...

... Ja ei yhden yhtään supistusta klo 7 jälkeen..........