Parhaat tuplat?
Otan mielellään vastaan ruusuja ja risuja eri tuplarattaista. Varsinkin niiltä, jotka käyttävät vaunuja paljon.
Ikäeroa lapsille tulossa 1v8kk, eikä meillä ole autoa. Vaunujen on oltava toimivat, jotta pääsemme kauppoihin & busseihin sisään. Hinnalla ei ole tässä vaiheessa väliä, koska saatan yrittää metsästää vanuja myös käytettyinä...
Kommentit (3)
Eli me ostettiin käytettynä pari vuotta vanhat Brion Twinette tuplat. Vaunujen piti ehdottomast mahtua pieneen 4 hengen kerrostalo hissiin, ja nuo tuplat ovat 73cm leveät, joten juuri ja juuri menevät hissiin niin, että yksi ihminen mahtuu tunkemaan itsensä siihen viereen. Ainut miinus noissa on se, että työntösuunta on vain niin, että lapset ovat eteenpäin. Isot ilmakumipyörät ovat ehdottomat, jotta pääsee hieman huonomminkin auratuilla teillä menemään.
Ja mielelläni lukisin lisää kehuja/haukkuja eri ratasmerkeistä :)
Meillä tuollaiset (tosin lähdössä myyntiin, kunhan ehtii pesun jälkeen kasata ja kuvata...).
Lapsilla ikäeroa 1v7kk ja ihan ehdottomat olivat. ISOT pyörät + etupyörät kääntyy!!! Meillä auto, mutta itse (painoa mulla max 50kg) en jaksanut niitä kyytiin nostaa mies kyllä nosti. Ulkona kulkee niin loskassa, lumessa kuin pururadallakin. Aivan ihanat kauppakeskuksissa... bussissa ei ole tullut testattua kun meiltä on matkaa minne vain PALJON, joten aina pitänyt mennä kauppohin auton kanssa. Mahtuu 80cm ovesta, koska leveys 79,5cm.
Meillä olivat vajaan vuoden jatkuvassa käytössä ja nyt esikoinen siirtynyt seisomalaudan käyttöön, joten ei ole enää tarvetta. Itse en kyllä luopuisi kun ovat niin ihanat, mutta ei näin pieneen kämppään mahdu tätä meidän kärry määrää... Pohdin jo seuraavien ostoa, jos vaikka Brion Racea testaisi joskus ;)
Teutonioissa isompikin mahtui hyvin nukkumaan ja tavarakori on ISO. Vaikka onkin sellainen kankainen, niin kyllä sinne hyvin shoppailureissuilla mahtui hoitolaukut + vaateshoppailut. Painavia ruokaostoksia ei meidän kärryillä kuskattu, kun mies hoiti ne yleensä työpäivän jälkeen.
Tykkään kulkea kaupoissa enemmin noiden tuplien kanssa kuin esim gessleinien kuomurattaiden. Johtuu juuri noista kääntyvistä pyöristä! Ihan ehdottomat isoissa kärryissä...