jättäisitkö sinä tällaisen miehen?
Ollaan kolme vuotta seurusteltu. Kaikki on mennyt hyvin ja on yksi lapsi. Ottaa alkoholia n. kerran kahdessa kuukaudessa, tai harvemmin. Kilahtaa täysin ku alkaa juomaan, sekoilee eikä muista mitään. No, sitten viikonloppuna hän lähti serkun tykö juomaan vain pari kun ei ole serkkua nähnyt pitkään aikaan. En kehannut estääkkään vaikka tiesin miten kävis. No sitten joikin ittensä sekaisin, soitin, mutta oli puhelin hetken kiinni. Lähdin itse katsomaan. vein lapsen siskolleni. No löysin hänet serkkunsa ja toisen naisen kanssa. Seurasin mitä tapahtuu. No he menivät paariin ja mieheni suuteli sen naisen kanssa. Sitten mies näki minut ja oli tosi törkeä ja vihainen ja tosi kännissä. Lähdin pois ja kotona myöhemmin soitin mieheni serkulle ja pyysin sen toisen naisen puhelimeen, kysyin ystävällisesti mitä he olivat mieheni kanssa tehneet, sanoi että pussailleet jossain koti bileiden huoneessa ei muuta, miehelleni oli kuulemma kelvannut muukin ja oli yrittänyt häntä mutta nainen ei ollut suostunut. Mieheni ei kuulemma ite muista koko illasta mitään. Sain myös selville että mieheni on suudellut ennenkin baarireissulla muita naisia. Siitäkään mieheni ei muista mitään. Ja vannoo että muut naiset eivät kiinnosta häntä. luulin että häneen tosiaan voi luottaa kun hän selvänä vaikuttaa luotettavalta. Hän tuli putkasta kotia kun oli jotain riehunu. Hän on täydellinen kun on selvinpäin mutta juotuaan kuin eri ihminen.
Kommentit (24)
Mun eksä kyllä joi useammin, baarissa aina kähmi muita naisia, ainakin kerran petti mua, ja kännissä kaikki oli aina mun syy ja mies oli jopa agressiivinen. Joutui myös putkaan useamman kerran, yhden kerran tappelusta ja muut vain sammumisesta jonnekin. Mies tiedosti juomisen mukanaan tuomat ongelmat, muttei kuitenkaan muuttanut käytöstään. En jäänyt tuhlaamaan elämääni hänen kanssaan.
puhetta on ollu kyllä, mutta sitten se jää vain puheeksi.
Hän alkoi harrastamaankin tosissaan omaa lajiaan, jota on harrastanut n. kymmenen vuotta. Silloin hän ei sais juoda muuten treenit on turhaa. sovittiin ettei hän jou enään, ja tupakinkin jätti. mutta sitten meni näin. Hän itse sanoi että jotenkin aina homma riistäytyy käsistä. Ei osaa sanoa mikä on juomisen syy, tai sekoilun. Ja on nyt harmissaan siitä että on pilannut meidän jutun kun meni niin hyvin ja oltiin niin kovasti suunniteltu kaikkee tulevaisuutta. Mutta näin käy aina kun hän menee jonnekkin missä juodaan. :(
jättäisin. Alkoholi tekosyy. Ihan varmasti se on mies itse, joka ne asiat keksii tehdä ja tekee! Epäluotettava valehtelija tai sitten joku jakomielitautinen (tms. en tunne näitä termejä), jos muka muuttuu täysin toiseksi ihmiseksi ja väittää ettei mitään siitä muista.
rakastan häntä ja hän on niin hyvä mutta vain selvinpäin. :`(
Tuntuu etten koskaan pääse hänestä yli.
Sinä olet vahva nainen, joka haluaa suojella lapsiaan ja itseään kaikelta pahalta. TUlet löytämään elämässäsi onnen, aivan varmasti. Alkuun tilanne tuntuu pahalta, mutta huomaat myöhemmin kuinka helppoottava ratkaisu tämä tulee sinulle olemaankaan!
ettet jää vuosikymmeniksi jossittelemaan. Hyvä puoli tuossa on ainakin se ettei mies ilmeisesti juo ja rällää kotona lapsen silmien edessä.
Mutta voihan se pahentua vuosien mittaan.
Jos mies aina retkahtaa kun käy paikoissa joissa juodaan niin en näe oikein muuta ratkaisua kuin että mies lakkaa käymästä paikoissa joissa juodaan. Jos hän ei suostu siihen niin voit tehdä siitä omat johtopäätöksesi kumpi on tärkeämpää, juominen vai teidän perhe-elämänne. Sitten on tietty a-klinikat ja antabukset
muistinmenetys varmaan voikin johtua alkosta, mutta ei se, että hän haluaa pettää sinua. Ihan varmasti se pettäminen/miehen tyytymättömyys sinuun kytee pinnan alla selvinpäinkin, mutta vasta kännissä mies antaa itselleen luvan tehdä jotain, koska saa kännistä tekosyyn.
Tv. itsekin pettänyt.
soitin, mutta oli puhelin hetken kiinni. Lähdin itse katsomaan. vein lapsen siskolleni. No löysin hänet serkkunsa ja toisen naisen kanssa. Seurasin mitä tapahtuu. No he menivät paariin ja mieheni suuteli sen naisen kanssa. Sitten mies näki minut ja oli tosi törkeä ja vihainen ja tosi kännissä.
Siis läksit kyyläämään! Miksi?
Voin kuitenkin melkeinpä luvata, ettei tulevaisuuden kännitoilailut jää pelkkään pussailuun (oliko jäänyt nytkään?).
Mäkin rakastin mun eksää niin hirveästi, en pystynyt kuvittelemaankaan elämää ilman sitä. Kunnes kerta kerran jälkeen sen kännimokailut vei aina palan luottamusta ja rakkautta pois. Viiden vuoden jälkeen kummankin varastot olivat nollilla. Tai on mulla tavallaan vielä tunteita sitä kohtaan, mutta ei mitään palavaa rakkautta. Pikemminkin nostalgiaa, sääliä ja surua siitä, mitä meillä olisi voinut olla, jos mies olisi valinnut parisuhteen eikä bilettämistä.
en ymmärrä miksi joku edes voi tehdä sellaista.
en ole häntä koskaan pettänyt ja meillä meni hyvin, ei kyllä makuuhuoneen pulella, koska synnytyksestä paikat ei kunnossa. mutta voiko se olla syy vai onko tähän edes syytä.
KOLME VUOTTA OLLAAN OLTU YHDESSÄ JA NÄIN AINA TAPAHTUNUT, NYT,,, VASTA NYT, MENIN KYTTÄÄMÄÄN, KOSKA MUUTEN EN SELVYYTTÄ SAA, KUN HÄN EI MUISTA!!!!!! EN OLE KYTTÄRI, AHDISTAVA, YM. HÄN ON AINA SAANUT LUVAN LÄHTEÄ JA TEHDÄ MITÄ HUVITTAA, NYT JÄI NAISESTA KIINNI!
itsellesi, ettei se mitään vakavaa ollut/miehellä oli joku hyvä syy... Väärin teet itelles. Miehes on toistuvasti sua halunnut pettää! Todellakin kuulostaa, että hän ei pidä oikeasti sinusta ja on ehkä todella tyytymätön teidän parisuhteeseen. Kysy mieheltä, mikä on oikeasti se ongelma, että pitää muualta seuraa hakea ja muutenki käyttäytyä typerästi. Jos vetoaa edelleen känniin tai siihen muistamattomuuteen eikä oikeasti kerro syytä, niin tuskin teillä toivoa on...
synnytyksestä paikat ei kunnossa. mutta voiko se olla syy vai onko tähän edes syytä.
Kai mä sitten sen jätän ja kai mä olen vaan niin tyhmä että en usko hänestä mitään pahaa. Mä niin luulin että meillä menis hyvin, mutta kai meillä ei sitten mennyt tarpeeksi hyvin ku pettää pitää. :`( mä vaan oon niin hukassa ja tuntuu että kaikki on niin turhaa, yhteinen koti ja kaikkee. :`( mä en vaan jaksa. :``(
mutta vain sillä ehdolla, että lopettaa ryyppäämisen. Kokonaan.
Itse myönnän olevani samanlainen känniääliö. Kännissä voin tehdä melkein mitä vaan, jopa pettää. Vaikka todella rakastan miestäni. Tästä syystä olen lopettanut ryyppäämisen kokonaan. Saunakaljat on ok, mutta sen enempää ei. Parempi niin kun en kerta pysty kontrolloimaan itseäni.
1. Hyväksyt kuvion ja siedät, jos se ei pahene tuosta. Todennäköisesti nuo naiset eivät merkitse mitään ja ovat vain osa sitä tuttua kännäämiskuviota. Silloin lopetat asiasta nalkuttamisen ja marttyyriyden ja hyväksyt sen, että näin on ja näin jatketaan.
2. Esität uhkavatimuksen, eli sekoilun on loputtava. Sitten katsot mitä tapahtuu. Jos retkahtaminen käy, palaat alkuun ja mietit näitä uudelleen. Jos valitset aina vaan uuden uhkailun, voit saada jonkinlaisen tasapainon parisuhteeseenne, mutta olet nalkuttava ikävä akka ja helposti katkeroidut ajan mittaan.
3. Jätät äijän. Muutos on aika eopätodennäköinen tai ainakin retkahduksia tulee jatkossakin. Jos et voi sitä hyväksyä, tämä on paras ratkaisu.
Mutta mieti itse, ei näitä muut voi sinulle päättää.
tuo kännikäyttäytyminen ja katso, onko valmis muuttumaan. Tuollaisia miehiä (ja naisiakin) on paljon - kännissä tulee toilailtua, mutta selvinpäin ei konsanaan moista tekisi.