Ärsyttävä, idiootti mies
Siis nyt kyllä en ymmärrä mitä siinä olen nähnyt ja miten olen voinut sitä ikävöidä ym
Siis mieheni ja minä ollaan asuttu nyt vähän aikaa erossa. Tai siis mies pois kotoa ja minä lasten kans täällä.
Eilen oli sitten anopin synttärivastaanotto ja meidätki lasten kans kutsuttiin sinne. Tietysti menimme. Ihanaa oli pukea lapset ja itsensä juhlavaatteisiin ja tosi hyvillä mielin menimme. Ihanaa vaihtelua arkeen.
Eiköhän mieheni totea heti eteisessä, että mitä oikein änkeen lasten kans sinne??!
Kyseessä oli siis suurehko tilaisuus, koska anoppini on isohkon yrityksen johdossa. Paikalla paljon ihmisiä.
Siis haloo, mä en ymmärrä mitä olen sille tehnyt, että se noin käyttäytyy?
Mulla meni koko juhla ihan ohi. Vaikka mitä syötävääkin siellä oli, mutta en muista edes mitä olisin syönyt. Olin niin raivoissani ja koko homma meni pilalle.
Kaiken lisäski miehelläki huomenna synttärit ja jätin hänen lahjansa sinne takin lähelle naulakkoo. Liekö edes löytänyt. Aivan sama sillekin, vaikka olihan siellä lasten tekemät kortit ym.
Raivostunut mieheensä pettynyt olen.
Kommentit (5)
Eikö anopilla ja ex-miehelläsi kommunikointi pelaa?
ihan iloinen kun heitä näki loppujen lopuksi.
Luulen, että sillä on jotain sutinaa yhden muijan kans joka niiden firmassa töissä ja ajatteli että minä tulen hänen sutinoitansa kyttäämään sinne.
ap
niin kyllä sanoinkin ja kyllähän hän varmasti tiesikin, että meidät on kutsuttu.
Mutta silti viittii tulla aukomaan päätään tuollai
ap
että tää kyseinen nainen oli kans niissä juhlissa.
onpa lapsellista. Eiko miehes tajunnut, etta teidat oli ihan kutsuttu. Ihan kuin lapsetkaan eivat saisi enaa tavata mummuaan.