Kokemuksia Ultimatemarket.comista
Ostettiin talo ja suunnitelmissa olisi asentaa takka olohuoneeseen. Onko kellään kokemusta tai tietoa ultimatemarket.com:sta? Miten käytännössä toimii, meneekö toimituksessa kauan ja onko uunit laadukkaita yms.
Kommentit (101)
Onnellinen asiakas kirjoitti:
Tilasin maaliskuun lopussa 2020 ilmalämpöpumpun ultimatemarketilta ja olen todella tyytyväinen. Aluksi pelkäsin, että tuleekohan tuote ollenkaan ja uskaltaako maksaa etukäteen kun firmasta on niin paljon huonoa kirjoitettu netissä. Soitin Ultimaten asiakaspalveluun ja siellä oikein mukava naishenkilö kertoi, että on mahdollista tehdä tilaus niin, että se maksetaan samalla kun kuljettaja tuo (tästä olisi tullut n.30€ laskutuslisä), mutta sovimme että maksan etukäteen. Toimitus luvattiin 2 viikon sisään ja näin myös tapahtui. Tällä kokemuksella voin antaa 5 tähteä ja papukaijamerkin!
Kohta koet ullatuksen. Tropiikin halpis Suomen pakkasessa.
Samat kokemukset. Asiakaspalvelu on asiakasta halveksuvaa! Elkää missään nimessä tilatko täältä
Tilasin grillikotasauna paketin. Asiakaspalvelu oli alusta asti ripeätä ja asiallista sekä lupakuvat tulivat sovitusti. Itse tuotteen toimitus sitten venähti lähes neljällä viikolla jola sotki kyllä kaikki aikataulut niin itseltä kuin talkooporukaltakin. Paketit oli oikein hyvin säältä suojattu ja toimitus kotipihaan tuli sovitusti,tosin päivän varoitus ajalla.
Avattuani Paketit tajusin,että ilman ammattimiehen apua ei siitä palikkakasasta saa mitään aikaiseksi ja varsinkin kun ohjeet ovat todella puutteelliset. Myöskin tuo Harvialla mainostus harmittaa,koska kiuas on malli Balttia ja kiviä menee max 20 kg. Piiput ovat hyvät mutta saunan katon ulkopuolen tiivistettä ei ole. Suurin harmitus on kyllä nuo heikot kasaus ohjeet, menee aikaa hukkaan ihan älyttömästi kun etsii oikeita puita ja sovittelee niitä paikoilleen. Kunnollisen ohjeiden tekeminen puuosalistalla ja detaljikuvilla ei vie paljon aikaa,se tarvii tehdä vain kerran ja lisäisi tyytyväisiä asiakkaita varmasti. Esim. kasaus video YouTube palveluun auttaisi paljon. Puumateriaali oli kyllä kaikki ihan puhdasta ja suoraa ei mitään homeita missään. Kovasti haluisin kehua kun oli paljon hyvääkin ja valmiina tuo on ihan huippu varmasti, mutta...
Sain kyseisestä firmasta erittäin hyvää palvelua ja täsmällisen toimituksen ( autotallipaketti) !
tuo onnetomuus pitää paikkansa koska näin heidän kuormaauton vaasan lähellä pellolla kyljellään
Isä osti takan rantasaunalleen, ei mitään valittamista. Itse ostin ilmalämpöpumpun kymmenkunta vuotta sitten, hyvin hoitui asennuksineen. Viime vuonna lakkasi toimimasta, ehkä olisi ollut korjattavissa mutta ei maksanut vaivaa. Ostin tilalle merkkipumpun kun halvalla sai, se ei lämmitä jos pakkanen laskee alle -15. Ultimate puhalsi lämmintä oli miten paljon pakkasta tahansa, hyötysuhde tietty heikkenee kovemmilla pakkasilla, mutta Mitsu puhaltaa pelkkää kylmää. Ehkä siinä on joku vika, kai sen pitäisi lämmittää vaikka ulkoa ei saisikaan lämpöä kerättyä
Olen ostanut Ultimatemerketista paljun, lämpöpumpun, ilpin, sauna- ja autotallipaketit. Ensiluokkainen toimitus ja asiakaspalvelu. Hyvää laatua ja oikeaan hintaan. Suosittelen +++++
Tietyt Harvia-kiukaat tehdään Baltiassa,
Olen harkinnut autotallipakettia em. puljusta onko uhka vai mahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut autotallipakettia em. puljusta onko uhka vai mahdollisuus?
Menetät rahasi.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin grillikotasauna paketin. Asiakaspalvelu oli alusta asti ripeätä ja asiallista sekä lupakuvat tulivat sovitusti. Itse tuotteen toimitus sitten venähti lähes neljällä viikolla jola sotki kyllä kaikki aikataulut niin itseltä kuin talkooporukaltakin. Paketit oli oikein hyvin säältä suojattu ja toimitus kotipihaan tuli sovitusti,tosin päivän varoitus ajalla.
Avattuani Paketit tajusin,että ilman ammattimiehen apua ei siitä palikkakasasta saa mitään aikaiseksi ja varsinkin kun ohjeet ovat todella puutteelliset. Myöskin tuo Harvialla mainostus harmittaa,koska kiuas on malli Balttia ja kiviä menee max 20 kg. Piiput ovat hyvät mutta saunan katon ulkopuolen tiivistettä ei ole. Suurin harmitus on kyllä nuo heikot kasaus ohjeet, menee aikaa hukkaan ihan älyttömästi kun etsii oikeita puita ja sovittelee niitä paikoilleen. Kunnollisen ohjeiden tekeminen puuosalistalla ja detaljikuvilla ei vie paljon aikaa,se tarvii tehdä vain kerran ja lisäisi tyytyväisiä asiakkaita varmasti. Esim. kasaus video YouTube palveluun auttaisi paljon. Puumateriaali oli kyllä kaikki ihan puhdasta ja suoraa ei mitään homeita missään. Kovasti haluisin kehua kun oli paljon hyvääkin ja valmiina tuo on ihan huippu varmasti, mutta...
Miten tässä kävi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tilatko! Appivanhempani olivat tilanneet tynnyrisaunan ja maksaneet myös kalliin rahdin. Tuli viesti että toimitetaan ja tämäkin viikon myöhässä. Sitten soittivat että pitää olla trukki tai taraktori piikeillä purkua varten. No aika harvalla kesämökillä on. Sitten tuli viesti että heidän kuljetusauto on joutunut onnettomuuteen muka. Ihan en usko. Lasti kuulema menee takaisin tehtaalle tarkastukseen ja uudesta toimituksesta ei tietoa. Voi kun olisin voinut etukäteen varoittaa heitä mutta en tiennyt. Jos ei ala pikaiseen tulemaan nin asia etenee. Onneksi on poliisisuku..
Miten tässä kävi???
Ostin aikanaan elementtitakan. Hyvännäköinen on, toimitus tuli moitteetta perille. Mutta.
Takan tulenkestävätelementit niin vajavaisia ja väärän muotoisia että muurari meinasi lopettaa työn heti alkuunsa. Ohjeiden mukaan elementit ladotaan ja ohutsaumamassalla toisiinsa kiinni. No ei onnistunut alkuunkaan. Kiilamaisia olivat ja kun toiseen päähän minimisauma niin toiseen päähän paksuutta vaadittiin jo 1,5-2cm! Moninkertainen aika meni mittauksessa ja siis kalliiksi tuli lopulta se kohtuu halpa takka.
Tästä huolimatta se on käytössä edelleen ja toimii.
Grillikota on kasattavissa mutta vaatii paljon soveltamista ja miettimistä. Johtuen osaksi materiaalien mittavirheistä taikka erittäin puutteellisista ohjeista.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut Ultimatemerketista paljun, lämpöpumpun, ilpin, sauna- ja autotallipaketit. Ensiluokkainen toimitus ja asiakaspalvelu. Hyvää laatua ja oikeaan hintaan. Suosittelen +++++
Minä ostin Pohjoisnavan lähiöbaarissa tapaamaltani mukavalta hepulta. Ihan kohtuullinen oli viidensadan euron hintakin kun sain alennusta hakemalla automaatista rahat heti.
Kohta koet ullatuksen. Tropiikin halpis Suomen pakkasessa.