Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****Loppuviikkoon SYYS04 muorit/nuoret

24.01.2008 |

Täällähän on kaikki muuttunut!

Yritin vastata vanhaan ketjuun mutta ilmoitti ettei siihen saa enää vastata?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari soppaan sen verran että me ostettiin Eelle molemmat eikä ole suostunut käyttämään kuin kaksiosaista pukua, haalari on käyttämättä. Eli ensi talveksi vain kaksiosainen. Tosin mummulan talli hommissa käyttää haalaria.

Meillä on vähän raha ja auto huolia.... Eikä mies pidä ihan kaikkia lupauksiaan no mutta tuttua tuo siltä ajalta kun yhdessä asustettiin...

Aalle meinaan nyt kokeilla Muksun maitojuomaa (sain esittelijältä purkin) kun se on niin huono syömään mitään järkevää. Oletteko muut sitä lapsille juottaneet?

Mari ja pojat

Täytyy lopettaa kun oon töissä

Vierailija
2/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli helppoo kun oli molemmat yhdessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt se talvi sitten taisi kertarytinällä tulla tänne eteläiseen Suomeenkin. Saa nähdä kuinka saa taas hien pintaan kun junttaa noita rattaita päiväkodista kotiin tuossa paksussa ja märässä lumessa. Mies vielä työmatkalla, joudun siis -pah - lumihommiin illalla ... Taidan vaan kolata välttämättömimmän.

Oloni on selvästi parempi, levänneempi. Olen saanut nukuttua ja lääkärin määräyksestä olen tehnyt vain asioita joista itselle tulee hyvä mieli = nukkunut, lukenut kirjoja ja syönyt.

Haalariasiaan vastausta myös täältä. Olen kyllä haalarien kannattaja, tytöllä on käytössä päivittäin pk:ssa ja ensi vuonna myös ihan takuulla. Jotenkin pidän niitä kätevämpinä ulkoillessa. Meillä on erikseen sitten siisti takki kylä/kauppareissuja varten.

Kahvin keittoon. Eli se on sitten moro!

Alli

Ps. Huomasin myös että näitä sivustoja on jotenkin muuteltu. Kestää taas vähän aikaa että silmä tottuu uuteen jaotteluun.

Vierailija
4/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se äkkiä tuli talvi taas. Olis tarkotus mennä pyörällä töihin huomenna, mutta saapa nähdä. Jos tiet on aurattu, niin ei ole ongelmaa. Rattaat jätin päiväkotiin, kun en ois niiden kanssa päässyt kulkemaan. Ihme ja kumma, lapset suht ok käveli kotiin. Esikoinen tietty aina kävelee.

Pihalla tehtiin iso lumiukko, mutta jäi kasvot tekemättä ja kädet, kun lähdettiin lumiauran tieltä pois. Äsken vein ukolle porkkananenän, mutta suu ja silmät puuttuu.

Meillä alkaa olla kaaos. Lähinnä lasten lelut on joka paikassa kasoina. Torstain siivoukset on nykyään jääneet viikonloppuun ja niin taitaa käydä nytkin. Silitysurakan voisin kyllä alottaa jo nyt...

Alli, kiva, että olet saanut levättyä!

T: Ynis

Vierailija
5/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee ohimenevää, mutta juuri nyt on kaunista!

Meidän lapsikvartetti on sairastanut kuumetaudin, nyt alkaa viimeinenkin toipua. Toivon, ettei kyseinen vitsaus tartu aikuisiin :)

Kuulkaas, kaverit, oliko meidän joukkiosta kerääntymässä hoikistumiseen tähtäävä (sähköposti)ryhmä? Jos, niin tulisin mielelläni mukaan. Kolmekymmentä ylikiloa ei paljon naurata, nimittäin.

Allille halaus, jatka samaan malliin ;)

Vierailija
6/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, että mitä Mari puhuu taaperopuolelta leikki-ikäisiin siirtymisestä. Mulla nyt ekaa kertaa näkyi erikseen noi aiheet. Aikaisemmin tänään oli yhdessä niin kuin ennenkin.

Paranemisia sairastupiin!

Vierailija
7/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkin kirjanmerkki heitti ihan muualle. Saapa nähdä, miten porukka tänne löytää. Vois varmaan s-postissakin sopia leikki-ikäisiin siirtymisestä.

Mitäköhän oon viimeks kirjoittanu. Eilen oli ainakin vieraita. Laitoin ed pv viestiä, mutten yhtään luottanu tuloon, kun ei vastausta tullut, mut aamupv tuli viesti ja päivemmällä vieraat :) Onneks oli ruokaa valmiina sen kuin lämmitti. Iltapv pitikin sitten tehdä iso kattilallinen keittoa, et oli tällekin päivälle ruokaa. Illalla oltiin lastenhiihdoissa.

Tänään on ollu tosi kylmä tuuli ja lumi on tuiskunnu. Aamusella oli pakkastakin kuutisen astetta, mutta nyt on kaks astetta lämpimän puolella. Aamusella oli perhekerho. Sitten leivoin lasten kanssa ison satsin sämpylöitä ja kinkku-juusto-sarvia. Sarvet meni esikoisen synttäreitä varten pakkaseen. Sämpylöistäkin osa riitti pakkaseen ja osa heti syötäväksi ja hyvänkokoinen pussillinen kaveriperheeseen, johon lauantaina syntyi vauva. Eilen pääsivät kotiin. Vauva oli valvottanu koko yön ja nukahtanu puoli kahdeksan aamulla. Mä niin toivoin,et tää kolmas lasi ois helpompi mutta ei oikein lupaavalta vaikuta.

Miehen veli avokkinsa kanssa kävi iltasella pyörähtämässä.

Jotenkin ei ajatukset nyt yhtään juokse.

Ai niin, sitä ainakin piti sanoa, että hyvä, kun kantoreppuasia järjestyi Öttikselle. Iika oli eilen mulla selässä Ergossa, kun autoin Pekkaa hiihdoissa. Hyvin sujui, mutta itelle vaan tuli kauhean kuuma, kun olin topannu niin paljon vaatetta.

T@hti

Vierailija
8/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallan on taas omaperäiset otsikot =)

Alkuviikko löytyy täälätä:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=60&m=12246918&p=2&tmo…

Onpas täällä uudistuneet nää keskustelut, nyt vasta huomasin. Mozillan kautta kun päivällä kävin niin ei kaikki nää uudet näkynyt.

Pitäis toi pentu koiruus ilmoittaa koira näyttelyyn. Jos vaikka sais sen kohta tehtyä kun senkin voi nykyään tehdä kokonaan sähköisesti.

Veetin päiväkoti boikotti jatkuu edelleenkin. Ei tosiaankaan tiedetä miksi ei sinne nyt halua mennä ja syytä ei sano itse. Tänään ja eilennä meni, mutta silloinkin jouduin paljon suostutelemaan. Kaippa on huomenna taas kotona, en viitti pakottaa sinne menemään.

Nyt koirapalstalle surffaamaan.

Öttis ja nukkuvat lapsukaiset

Vierailija
9/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen kirjoitusvirheitä.

Vierailija
10/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei armaat muorit. Maa on valkoisena ja ilmassa on pakkasta, ihanaa. Mulla alkoikin olla jo aika huono olo tuosta märästä ja harmaasta ilmasta. Kuvittelen itse, että homeet ne jyllää maan pinnassa märkä ravintonaan. Kattava maailmanselitys mulle :-), tauditkin selittyy sillä.

Sairastettu siis on ja se jatkuu. Nyt on Poikanen kuumetaudissa. Pian Kukkanen ja sitten Kaunokainen. Jos onni on myötä, ei aikuiset sairastu.

Tänään on levännyt olo ja täynnä virtaa iloitsen sisäpäivästä. Meinaan siivota ja iltapäivällä käydä kävelyllä videonhakureissulla.

Kukkuu ja Poikanen, 7,9v Kukkanen 3,4v ja Kaunokainen 1,5v

Vierailija
11/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on väsymystä ilmassa. Onko täällä imetys asiantuntijoita? Miten vieroittaa vajaa 1 v kivuttomasti? Milloin olis ylipäätään hyvä aika vieroittaa. Meillä takana yksi yritys, joka tyssähti vauvarokkoon ja siitä taisi pikkuinen niin säikähtää että äiti tarvii olla joka hetki näköpiirissä ja yöt levottomia ja haluu tissiä kovasti. En jaksain oikeen enää....

Olen jo miettinyt pikkuisen 1 v synttärietä, missä pidetään... sitten keksin kuningasajatuksen. varasin kaupungin perhepuiston tilat synttärilauantaille. Sellainen tosi idyllinen 20-luvun rakennus, jossa keittiö, ja tupa jossa leluja tms. (en ole sitten kai parantunut vanhoihin taloihin kohdistuvasta pakkomielteestä ; ) puistossa luistinrata ja pulkkamäki. Aivan ihana paikka. Korvauksena kuulemma kahvipaketti!!!

meille nyt aivan tosi hyvä, kun miehen sisko tulossa ja heillä jo 5 lasta joista3 taaperoa ja tuonne vois sitten muitakin tuttuja jkv pyytää ja lapsille tuttu paikka. toivottavasti passaa miehelle.

tiivii, pikku v 3 v4kk, samu 11 kk

Vierailija
12/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita s-postia, jos et saa muualta apua imetysasiaan. en tosin oo mitään kurssia tmv käynyt, mutta silti.

tällaisia löysin:

http://imetystukilista.net/ryhmat/index.php?catid=14&blogid=1

http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=view…

T@hti

Vierailija
13/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meidän pitänee siirtyä leikki-ikäsiin :) Olikohan siellä jo murrosikä-palsta? En huomannut katsoa...

Työviikko takana, jess! viime viikonloppunakin tein töitä vaihtelevasti, joten nyt tuntuu, että ansaitsen tämän vapaan.

Antsa vatsataudissa. Päivällä alkoi tarhassa, mies lähti töistä kotiin. Vatsatauti on täällä tosiaan jyllännyt. Tuntuu, että kaikki lapset käynyt läpi ja puolet aikuisista. Töissä tuottaa lisäpäänvaivaa. Hooh! Mies keksi, että joku Nokialainen varmaan tuonut tänne lomaillessaan jonkun pöpön.. Tiedä sitä, mutta joku pöpö täällä jyllää.

Esikoisella on sunnuntaina kymmenenvuotissynttärit.

Nyt täytyy lähteä isompien kanssa kynttiläkutsuille. Soon Moro!

Saamuska♥

Vierailija
14/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, isoilla piti julistaa. Aloitin uuden pinon leikki-ikäisten puolelle. Eiköhän siirrytä sinne?