Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö päivitä kotianne? Mua ainakin hävettäisi, jos meillä ei olisi tehty mitään sitten 1990-luvun...

Vierailija
24.01.2008 |

Olisi siniset sohvakalustot, boordit seinissä, astioina jotkut Illusiat, kuten eräällä äidillä, joka on olevinaan kovinkin tyylikäs.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoisesti pysynyt tuon ajan tyylissä. Talo ja sisustus saavatkin kertoa kotimme iän. Ostan toki uutta, mutta en " päivitysmielessä" .

Vierailija
2/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ne on kivat ja ei todellakaan mitenkään 90 lukulaiset. Hintaakin muuten aika kivasti.

meillä on tosin sininen sohvakin, tosin ei 90 luvulta vaan parin vuoden takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutakin elämää seinien ulkopuolellakin.

Koti saa kertoa siitä, milloin se on tehty ja hankittu ja sisustettu.

Sen voi myös uusia joskus mutta en nyt vaan pelkästään muodin takia kävisi uusimaan. Enkä edes ostaisi ikinä sinistä sohvakalustoa vaan jotain ajattomampaa.... ;)

Vierailija
4/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä päivitän kotiamme koko ajan, tuunailen vanhaa uudennäköiseksi, kierrätän ja ostan toki uuttakin kankaiden ja tyynynpäällisten muodossa.

Silti meillä on sininen sohva, joka sopii taloomme kuin valettu. Väri ei ehkä ole kaikkein neutraalein mutta malli on ajaton. Ei tulisi mieleenkään vaihtaa sitä hetken trendien vuoksi. Kun se aikanaan tulee tiensä päähän, tulee uusi. Kyllä sisustuksen päivitys on pystyttävä tekemään huokeammin ja vähemmän tuhlailevin keinoin!

Vierailija
5/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinun persettäsi kaivaa miten ihmiset kotiansa sisustaa? Pitäisikö hyvät tavarat kantaa kaatikselle kun eivät ole enää jonkun idiootin trendipellen mielestä muodikkaita. Ei ihme että maailma tuhoutuu kun kaltaisesi ääliöt täällä mellastaa..

Vierailija
6/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on boordi?

- eräs jolla on siniset nahkasohvat -

Vierailija
7/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ON päivitetty sen jälkeen. Kukin elää sitäpaitsi tyylillään. Eikös se ole pääasia, että omassa kodissa viihtyy.

Vierailija
8/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tykkää sinisestä niin miksi pitäisi puuttua värimaailmaankaan? Mä en ymmärrä tuollaista asennetta. Päivitä vaan omaa kotiasi ihan rauhassa, mutta veikkaan että sullekin vielä tulee hetki jolloin olet tyytyväinen omalla maulla sisustettuun kotiin etkä halua hankkia uutta vaan muodin vuoksi.

Vierailija
9/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse päivittää eikä päivitellä. On aina hyvä.

Vierailija
10/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vanhat ja mukavat asiat kai kodin juuri KODIKSI tekee!

Vierailija
11/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäämpä odottelemaan kuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä