Minä taidan elitisti tai juppi...
Kumpi nimitys on oikein? On tässä kai pers. häiriötäkin mukana
-Jos hankin esim. asuntoa, en suostu jonottamaan tai edes odottamaan- minulla on rahaa, joten palvelua kuuluu saada tässä ja nyt.
-Mieheni on rutiköyhä eikä varmaan muuksi muutu ainakaan lähivuosina. Olen käyttäytynyt häntä kohtaan kurjasti, koska mielestäni hän ei ole " samalla tasolla" kanssani.
-Minua inhottaa alemman luokan ihmiset, jotka eivät osaa edes puhua oikein ja mollaavat kaikkea, josta eivät mitään tiedä.
-Alan yökkimään muusta kuin kokolihasta, mitään kokoon puristettua " paistia" en saa syötyä edes ystävän mieliksi.
-Menetän malttini nopeasti ja silloin ei kannata olla lähelläni. Olen aikeissa hankkia pienelle lapselleni vakihoitajan, koska en jaksa kuunnella hänen kitinäänsä yhtään.
Kommentit (6)
mutta ei kaikki tuo ole elitismiä varsinaisesti. Eikä toisaalta tarvitse olla tuollainen ollakseen elitisti.
Tuo massivinen tyhjien rivien määrä kappaleiden välissä kertoo yksinäisyydestä. Miksi muuten tämä ketju nostettiin vuodelta 2008? Oliko vieläkin vanhan pöytäkoneesi välimuistissa Word-kansiossa?
silleen tyylikäs tai mitä nyt kuvitteletkaan olevas niin et ole.