Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä taidan elitisti tai juppi...

Vierailija
24.01.2008 |

Kumpi nimitys on oikein? On tässä kai pers. häiriötäkin mukana

-Jos hankin esim. asuntoa, en suostu jonottamaan tai edes odottamaan- minulla on rahaa, joten palvelua kuuluu saada tässä ja nyt.

-Mieheni on rutiköyhä eikä varmaan muuksi muutu ainakaan lähivuosina. Olen käyttäytynyt häntä kohtaan kurjasti, koska mielestäni hän ei ole " samalla tasolla" kanssani.

-Minua inhottaa alemman luokan ihmiset, jotka eivät osaa edes puhua oikein ja mollaavat kaikkea, josta eivät mitään tiedä.

-Alan yökkimään muusta kuin kokolihasta, mitään kokoon puristettua " paistia" en saa syötyä edes ystävän mieliksi.

-Menetän malttini nopeasti ja silloin ei kannata olla lähelläni. Olen aikeissa hankkia pienelle lapselleni vakihoitajan, koska en jaksa kuunnella hänen kitinäänsä yhtään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silleen tyylikäs tai mitä nyt kuvitteletkaan olevas niin et ole.

Vierailija
2/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pelkkää kusipäisyyttä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kaikki tuo ole elitismiä varsinaisesti. Eikä toisaalta tarvitse olla tuollainen ollakseen elitisti.

Vierailija
4/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mielisairas.

Vierailija
5/6 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mitä olet.

Vierailija
6/6 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo massivinen tyhjien rivien määrä kappaleiden välissä kertoo yksinäisyydestä. Miksi muuten tämä ketju nostettiin vuodelta 2008? Oliko vieläkin vanhan pöytäkoneesi välimuistissa Word-kansiossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi