Onkohan mieheni tosissaan?
Hän sanoo että värkkini on nyt parempi kuin ennen synnytyksiä, joita on ollut 3 todella lyhyen ajan sisään. Tiedän kyllä itsekin että olin aiemmin liian tiukka, mutta voiko miehen mielestä liian tiukkaa olla edes olemassa? Seksimme on todella nautinnollista, mutta mietin kuitenkin sanooko mieheni löystymisen olevan hyvä asia, ettei pahoittaisi mieltäni? Kuka sitä rakkaalleen haluaisi sanoa että tunnut nykyään huonommalta. Miehet, valaiskaa?
Kommentit (10)
halko mieheltäsi löytyy lahkeesta...
Vierailija:
sanooko mieheni löystymisen olevan hyvä asia, ettei pahoittaisi mieltäni?
Minun vaimolla ainakin on parantunut tavara synnytysten myötä. Toki ahkeralla jumppaamisella on pimpero kuntoutettu synnytysten jäljiltä, mutta voin ilolla todeta, että parantunut on nuoruudesta.
iaan liian ahdas. Sen totesi miesgynekin, noloa!
Synnytyksen jälkeen värkki on venyisämpi ja sinne mahtuu ilman tuskia laittamaan sisään.
Esikoista odottaessa vaimo alkoi tehdä niitä lihasharjoituksia geishakuulat apuna. Sen jälkeen hän on käyttänytkin niitä (erilaisia) kuulia jatkuvasti. Pimpsanlihakset vaimolla sykkivät ja puristavat " sieltä oikeasta kohtaa" !
vasta moni nainen oppii oikeasti ja aidosti rentoutumaan ja nauttimaan seksistä ilman estoja. Johtuisiko myös siitä?
Alkuperäisessä viestissä luki " parempi" , ei " tiukempi" . Kolmen lapsen isänä uskon, että se voi olla parempi, ehkei kuitenkaan tiukempi.
taidatpa olla oikeassa. Lisäksi mulla on tapahtunut jotain muutakin tuolla alapäässä, saan nykyään joskus yhdynnässäkin orgasmeja. Ennen synnytyksiä en saanut koskaan. ap
juuri niin. Kumpikin huomaamme löystymisen ja kai se sitten voi miehenkin mielestä olla parempi. ap
Ainakin omakohtaisesti voin sanoa että vaimon " värkki"
löyseni synnytyksessä, mutta nyt rakastelu on helpompaa
ja sen myötä on asentojen määrä lisääntynyt ja vaimokin nauttii seksistä nykyisin enemmän.
Eli uskon että puhuu totta.
Ei se liian tiukkakaan hyvä ole