Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä teille fantasia...

Vierailija
23.01.2008 |

Itseni tuntien se ei tule jäämään pelkäksi fantasiaksi...Odottelen vain oikeaa aikaa, paikkaa ja ihmisiä..

Olen nainen..sinkku, mutta sillä ei ole kai merkitystä..Haluan samojen lakanoiden väliin toisen naisen ja vähintään sen yhden miehen..Se mitä haluan on tuo nainen...mies saa seurata sivusta...tai mitä tahansa..mutta minä haluan sitä naista...ja miten..

Kaikki alkaa suutelemalla (taustalla soi hidas," rytminen" musiikki) tuon naisen kanssa...hitaasti ja haluten, imien ja nuollen...minä olen se, joka lähden etenemään..suudelmia kaulalle..ja aina alaspäin...imen rintoja, nännejä..ja nautin joka hetkestä..suudelmia alemmas ja alemmas..viimein kauneinta kiertäen, suukotellen...saan imeä pehmeitä, kosteita ja kuumia häpyhuulia..kuunnella nautinnon ääniä ja sillä " hyvällä hetkellä" työnnä sormeni sisään hitaasti leikitellen............Ja sitten se ihanin...kun mies tarpeeksi katseltuaan...selinmakuulla (nainen selkä miehen vatsaa vasten) työntyy naiseen...minulla on kaikki vapaus..nuolla sitä mitä näen...naisen ja miehen yhtymäkohtaa...heidän liikkuessa..teen sen minkä voin...imen ja nautin ja annan nautinnon...aina siihen viimeiseen väristykseen saakka...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sama, mutta sillä toisella naisella on dildovyö, jolla hän vetää miestäni b-rappuun miehen rakastellessa minua. Tai sitten nainen rakastelee minua strap-on-dildolla ja mä otan mieheltä samaan aikaan suihin. Oijjoi...

Vierailija
2/2 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, kuulostipa ihanalta! grr..

biN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi