miehen kysymys selluliitista
löytyykö sinulta, minkä ikäisenä alkoi muodostua ja miten yleisenä pidätte että 30v naisella ei ole selluliittia?
Kommentit (17)
Ja on todella harvinaista, ettei 30v naisella ole selluliittia. Tiedän yhden sellaisen onnellisen naisen.
Vierailija:
löytyykö sinulta, minkä ikäisenä alkoi muodostua ja miten yleisenä pidätte että 30v naisella ei ole selluliittia?
Siihen aikaan kun minä olin nuori lapset oli lapsia vähän pidempään. :)
Ja pikkuinen hippiäinen olin 160cm ja 42kg.
Kysyn siksi, että pitkän parisuhteen jälkeen mulla on ollut kaksi suhdetta 30v naisien kanssa, eikä kummallakaan mitään näkyvää. Molemmat toki hoikkia, pienirintaisia tapauksia. Olenko ollut poikkeuksellisen " onnekas" ? Itse olen 39 v mies.
ap
En tunne yhtään yli 25-vuotiasta, jolla ei olisi selluliittiä. Koskee myös miehiä.
ollut selluliittia. Mitat 164/49. Minulla on kaksi lasta. Mutta tiedän monta muutakin samanikäistä, joilla ei ole.
Mikä juttu tuo on, että kaikilla olisi. Eikö selluliitti liity ylipainoon?
mielestä selluliititön nainen on kuin luukasa jota kuksiessa kolina kävisi! Pitää nyt pikkusen olla mistä puristaa! Vaikka pepussa!
Jos oikein puristan pakaroita, saattaa pieniä kuoppia tulla mutta jos olen oikein hyvässä kunnossa, silloin ei tule niitäkään.
Hoikka olen (169/53).
koskaan ollutkaan. Hoikka kroppa, harrastan paljon urheilua ja juon paljon. Ei kuonat kerry kroppaan.
Alkoi tulla joskus lukiossa jo. Olen aina liikkunut paljon (juossut mm. maratoneja) ja silti sellari on ja pysyy.
En varmaan tiedä ketään 30-vuotiasta, jolla ei sellaria ois.